• Demi Lovato heeft zich laten opnemen in een kliniek. De Disney-ster heeft last van emotionele en fysieke klachten, laat haar woordvoerder weten. De 18-jarige actrice en zangeres stopt daarom per direct met haar toer met de Jonas Brothers.


    Ze zeggen dat ze aan een eetstoornis lijd daarom dat ze naar die kliniek is..

    [ bericht aangepast op 2 nov 2010 - 12:02 ]


    Stop wishing, Start doing..

    ByanRutler schreef:
    (...)
    I AGREE. Ik kan er zo niet meer tegen. Veel mensen hier vinden zichzelf heel wat, en dat weet ik zeker.

    Hoe kun je nou weer zo erg over mensen praten die je niet eens persoonlijk kent? Sorry hoor, maar misschien heeft ze wel echt problemen. Jullie Quizlet-mensen zijn echt niet de enige mensen met problemen op de wereld. Maar nee hoor, zodra het een bekend iemand is is het gelijk ''OMG AANSTELLER!''
    Ik heb eigenlijk zin om dat ook in jullie depressieve topics te posten. Grow up people.

    Damn right (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Egypt schreef:
    Ze moet daar lekker blijven! Irritant mens met dat lelijke kuiltje in dr kin, yelghh.


    Ik heb ook een kuiltje sow ?? eneuhh Jij weet niet hoe het is in hollywood om een artiest te zijn. echt een kleuter dat je bent !

    Ik weet zeker dat Demi er boven op komt!
    Ze is geweldig! <3

    Crowd schreef:
    Ahww, ik mag haar niet zo, maar ik vind het wel zielig.
    En een beetje aanstellerig


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    YousraxJonas schreef:
    (...)

    Ik heb ook een kuiltje sow ?? eneuhh Jij weet niet hoe het is in hollywood om een artiest te zijn. echt een kleuter dat je bent !

    Jij wel dan? :')
    Sorry was een inkoppertje.


    ars moriendi

    Language schreef:
    (...)

    Inderdaad. Er zien hier veel depressieve topics waarin users klagen over hun emotionele en lichaamelijke pijn, en dan zegt toch ook niemand "Wat een aansteller ben jij" , of zoiets dergelijks. Jullie vooroordelen veel te snel. Hoe kun je nou weten hoe zij zich voelt? Ik ben helemaal geen fan van Demi Lovato, sterker nog, ik mag haar niet. Maar ik ga niet mijn niveau verlagen door te zeggen wat een aanstellster het is, als ik niet eens de échte reden weet waarom ze is opgenomen in een Psychiatriche instelling.

    -Ik bedoel dit niet aanvallend, en ik heb het niet tegen alle users van dit topic- (krul)


    Wow eindelijk eens mensen die hetzelfde denken als ik:) ik weet niet maar vaak wordt er een verkeerd beeld gegeven van die bekende mensen, geloof me hun leven is soms nog veel harder als dat van ons, de druk op hun is fantastisch hoog, en ook zij kunnen problemen hebben weet je ze zijn ook niet perfect, ze zijn ook maar gewone mensen. Een vb Vanessa Hudgens, Taylor Swift en nog andere waren vroeger op de school buiten beentjes komaan dat zou je niet zeggen he dus je weet niet wat voor problemen Demi heeft zeg dan ook niet dat ze een aansteller is jullie zijn gewoon jaloers op der!

    Omygod.
    Zoiets is altijd heel erg enzo.
    Ik hoop dat ze beter wordt..

    Mercury schreef:
    (...)
    Jij wel dan? :')
    Sorry was een inkoppertje.


    Ik zeg toch niet dat ik me zo voel ..

    Als het écht waar is, wens ik haar veel sterkte!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3