• Demi Lovato heeft zich laten opnemen in een kliniek. De Disney-ster heeft last van emotionele en fysieke klachten, laat haar woordvoerder weten. De 18-jarige actrice en zangeres stopt daarom per direct met haar toer met de Jonas Brothers.


    Ze zeggen dat ze aan een eetstoornis lijd daarom dat ze naar die kliniek is..

    [ bericht aangepast op 2 nov 2010 - 12:02 ]


    Stop wishing, Start doing..

    Funk schreef:
    (...)

    Join the club..


    Geen Leven..Jhaa ik ben een demi lovato fan..

    [ bericht aangepast op 2 nov 2010 - 22:21 ]

    YousraxJonas schreef:
    (...)

    Geen Leven..Jhaa ik ben een demi lovato fan..


    Oké, prima, maar dan hoef je niet direct te zeggen dat wij geen leven hebben. -.-


    It's time to be happy again.

    Riavvolgere schreef:
    mijn goad >.<
    Sorry; k ken d'r helemaal niet ofzo. maar ik vind het een beetje als aanstellerij klinken.
    (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    Citylights schreef:
    Vind het heel goed van haar dat ze hulp aanneemt, dat is ook niet altijd zo vanzelfsprekend. ^^

    Inderdaad, erg moedig van haar.
    En ook al ben ik niet zo'n fan van haar, zoiets verdient ze niet, niemand trouwens.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Verstandig van haar dat ze zich laat opnemen :')
    Hopelijk geraakt ze erdoor !


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Bij de videoclip van La La Land staat een reactie van iemand eronder.

    She voluntartily went to rehab bc of eating disorder and cutting. Stuff she dealt with in the past when she was bullied in stuff. Hopes she gets herself well. and admire her for acknowledging that she had a problem and needs help. Lindsay Lohan needs to take notes


    *insert philosophical cringe expression here*

    Bewijst toch maar weer dat geld niet gelukkig maakt.
    In een reactie zag ik dat het kwam, omdat haar opa was overleden en ze haar bf kwijt is.
    Mijn beide opa's zijn overleden, mijn ene oma is dement, mijn andere heeft reuma, één vriendin heeft anorexia, ik ken nog twee mensen met anorexia waarvan een ook nog borderline heeft, een eerder vriendje ging vroeger veel te ver met me, vriendinnen van mijn klas laten me vallen en ik ben ook niet depri toch?


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    Bewijst toch maar weer dat geld niet gelukkig maakt.
    In een reactie zag ik dat het kwam, omdat haar opa was overleden en ze haar bf kwijt is.
    Mijn beide opa's zijn overleden, mijn ene oma is dement, mijn andere heeft reuma, één vriendin heeft anorexia, ik ken nog twee mensen met anorexia waarvan een ook nog borderline heeft, een eerder vriendje ging vroeger veel te ver met me, vriendinnen van mijn klas laten me vallen en ik ben ook niet depri toch?

    Jij en Demi zijn niet dezelfde personen he, jij kunt daar misschien tegen maar andere mensen zoeken hulp omdat ze ni echt depressief willen worden he..
    Het is niet omdat jij niet depri bent dat niemand anders dat kan zijn..


    Stop wishing, Start doing..

    Genius schreef:
    Ze doet er tenminste wat aan.


    None but ourselves can free our minds.

    Als ik reacties van sommige mensen lees,

    dan denk ik doe even normaal,

    wat als een van jou vrieden dit zou overkomen zou je dan nog zeggen dat ze zich aanstelt? Ik vind het goed dat voor zichzelf opkomt en besluit dit te doen,

    Zoals vele van jullie niet zullen weten is Demi toen ze jong was altijd gepest omdat ze te dik zou zijn, ik vind het niet raar dat je psyschiche klachten krijgt,

    Ook gaan er geruchten dat ze weg zou gegaan zou zijn door Ashley Greene (die de vriendin van Joe Jonas is). Dat is niet waar, al is het wel asociaal van Joe dat hij Ashley heeft mee genomen....

    Laten we Demi supporten niemand verdient dit! Ookal heb je zn hekel aan disney personen, ze blijven ook gewonen mensen!

    nee, ik ben geen Demi fan, maar wel een Jonashead en daarom weet ik dit =)


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Wat bestaan er hier veel gevoelloze mensen.


    Never give up on things that make you smile.

    hoop dat ze er sterker uitkomt. ik denk aan haar en zou voor haar bidden.

    en mensen pleas heb respect. ookal is ze beroemd ze is net zoals jij en ik,een mens van vlees en bloed. ik ben niet een grote fan van Demi maar heb toch love voor haar(H).

    [ bericht aangepast op 4 nov 2010 - 16:27 ]

    JustLikeYou schreef:
    (...)
    Jij en Demi zijn niet dezelfde personen he, jij kunt daar misschien tegen maar andere mensen zoeken hulp omdat ze ni echt depressief willen worden he..
    Het is niet omdat jij niet depri bent dat niemand anders dat kan zijn..

    Ik irriteer me gewoon aan haar. Waarschijnlijk omdat ik haar een zwak tutje vind :')


    Ik ben gemeen xoxo

    Alistair schreef:
    Wat bestaan er hier veel gevoelloze mensen.

    Mee eens.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    he, nog eens wat vriendelijkere reacties.

    team Demi <3


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.