• Demi Lovato heeft zich laten opnemen in een kliniek. De Disney-ster heeft last van emotionele en fysieke klachten, laat haar woordvoerder weten. De 18-jarige actrice en zangeres stopt daarom per direct met haar toer met de Jonas Brothers.


    Ze zeggen dat ze aan een eetstoornis lijd daarom dat ze naar die kliniek is..

    [ bericht aangepast op 2 nov 2010 - 12:02 ]


    Stop wishing, Start doing..

    Citylights schreef:
    Vind het heel goed van haar dat ze hulp aanneemt, dat is ook niet altijd zo vanzelfsprekend. ^^


    Dat dus. Helemaal omdat ze het doet voordat ze helemaal is ingestort en een soort van tweede Lindsey Lohan word.

    omg?


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik mag haar niet echt, maar dit is wel erg voor haar.


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Lekker boeiend, sommigen vinden het erg voor haar omdat ze haar leuk vinden en anderen niet.
    Iedereen heeft zo zijn problemen.


    ars moriendi

    Ineens heeft iedereen anorexia in hollywood (cat)


    =

    Peanutxhead schreef:
    Ineens heeft iedereen anorexia in hollywood (cat)


    Ze heeft volgens mij geen anorexia, Ik denk dat het is omdat ze haar niet goed voelt omdat het uit is met Joe en Joe Ashley altijd meeneemt op tour.. dus daarom is ze gestopt met touren en ook mss omdat haar opa net is gestorven

    Jaa, Demi Lovato heeft 1x in Gey's anatomy gespeeld x)
    Wel zielig voor dr

    ze zo ook aan zelfverwonding hebben gedaan wel jammer ik snap niet dat ze zo iets kan doen komaan ze is een kei mooi meisje

    Citylights schreef:
    Vind het heel goed van haar dat ze hulp aanneemt, dat is ook niet altijd zo vanzelfsprekend. ^^


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Wel zielig voor haar als dat echt zo is,
    want in zo'n kliniek is geen pretje


    Don't dream your life, but live your dream!

    Hupla, nog een hollywood sterretje die perse eens in een instelling gezeten moet hebben (cat)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ohmygaskarth schreef:
    Hupla, nog een hollywood sterretje die perse eens in een instelling gezeten moet hebben (cat)

    Sorry maar ik denk niet dat ze dat express doet ze ziet er gewoon erg van af van het feit dat zij en joe niet meer samen zijn en dan haar opa enz en ze is ook heel gecomplexeerd over zich zelf dat hangt echt van persoon tot persoon af niet dat ze perse in een instelling wil
    Dat wilt niemand

    vezz schreef:
    (...)
    Sorry maar ik denk niet dat ze dat express doet ze ziet er gewoon erg van af van het feit dat zij en joe niet meer samen zijn en dan haar opa enz en ze is ook heel gecomplexeerd over zich zelf dat hangt echt van persoon tot persoon af niet dat ze perse in een instelling wil
    Dat wilt niemand


    Ik heb ergens gelezen dat Joe en Demi vrienden geworden zijn ;)

    JackOLantern schreef:
    Disney buit ook echt hun goudmijntjes uit ...

    Zelfs als het geen goudmijntjes zijn. Arme Demi.


    You move me ......... Kurt

    Egypt schreef:
    Ze moet daar lekker blijven! Irritant mens met dat lelijke kuiltje in dr kin, yelghh.



    Dat heb ik ook, zeg.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.