ByanRutler schreef:
(...)
I AGREE. Ik kan er zo niet meer tegen. Veel mensen hier vinden zichzelf heel wat, en dat weet ik zeker.
Hoe kun je nou weer zo erg over mensen praten die je niet eens persoonlijk kent? Sorry hoor, maar misschien heeft ze wel echt problemen. Jullie Quizlet-mensen zijn echt niet de enige mensen met problemen op de wereld. Maar nee hoor, zodra het een bekend iemand is is het gelijk ''OMG AANSTELLER!''
Ik heb eigenlijk zin om dat ook in jullie depressieve topics te posten. Grow up people.
Inderdaad. Er zien hier veel depressieve topics waarin users klagen over hun emotionele en lichaamelijke pijn, en dan zegt toch ook niemand "Wat een aansteller ben jij" , of zoiets dergelijks. Jullie vooroordelen veel te snel. Hoe kun je nou weten hoe zij zich voelt? Ik ben helemaal geen fan van Demi Lovato, sterker nog, ik mag haar niet. Maar ik ga niet mijn niveau verlagen door te zeggen wat een aanstellster het is, als ik niet eens de échte reden weet waarom ze is opgenomen in een Psychiatriche instelling.
-Ik bedoel dit niet aanvallend, en ik heb het niet tegen alle users van dit topic-
[ bericht aangepast op 7 dec 2010 - 15:58 ]
We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.