• Demi Lovato heeft zich laten opnemen in een kliniek. De Disney-ster heeft last van emotionele en fysieke klachten, laat haar woordvoerder weten. De 18-jarige actrice en zangeres stopt daarom per direct met haar toer met de Jonas Brothers.


    Ze zeggen dat ze aan een eetstoornis lijd daarom dat ze naar die kliniek is..

    [ bericht aangepast op 2 nov 2010 - 12:02 ]


    Stop wishing, Start doing..

    Een beetje aanstellerig, vind ik persoonlijk. Maar ik weet de precieze reden waarom ze daar nou zit niet, dus ja.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ben benieuwd of ze het ook volhoudt..


    alles komt goed, zo niet, dan toch

    Ik had ook in de Hitkrant gelezen dat ze haar polsen sneed. En daarom meteen zelf hulp gezocht met haar moeder..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Trouwens. ja, dat heeft ze gespeeld. Die shizo vrouw in Grey's Anatomy.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Speaker schreef:
    Een beetje aanstellerig, vind ik persoonlijk. Maar ik weet de precieze reden waarom ze daar nou zit niet, dus ja.


    Hope goes lost but never dies.

    Stiekem was ze gewoon depressief doordat Alex had gezegd dat hij niks met haar wilde. ;x:Y)

    Ik vind best zielig voor haar. Maar ik ben geen fan van haar.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Alistair schreef:
    Wat bestaan er hier veel gevoelloze mensen.

    I AGREE. Ik kan er zo niet meer tegen. Veel mensen hier vinden zichzelf heel wat, en dat weet ik zeker.

    Hoe kun je nou weer zo erg over mensen praten die je niet eens persoonlijk kent? Sorry hoor, maar misschien heeft ze wel echt problemen. Jullie Quizlet-mensen zijn echt niet de enige mensen met problemen op de wereld. Maar nee hoor, zodra het een bekend iemand is is het gelijk ''OMG AANSTELLER!''
    Ik heb eigenlijk zin om dat ook in jullie depressieve topics te posten. Grow up people.


    I chill back and I spread peace n love

    dat is dom. "--"
    dat ze te weinig at.
    maar wel zielig voor haar.

    omg dat is echt erg D:
    ik ben al best lang niet meer fan, maar ik vind het wel zielig


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ByanRutler schreef:
    (...)
    I AGREE. Ik kan er zo niet meer tegen. Veel mensen hier vinden zichzelf heel wat, en dat weet ik zeker.

    Hoe kun je nou weer zo erg over mensen praten die je niet eens persoonlijk kent? Sorry hoor, maar misschien heeft ze wel echt problemen. Jullie Quizlet-mensen zijn echt niet de enige mensen met problemen op de wereld. Maar nee hoor, zodra het een bekend iemand is is het gelijk ''OMG AANSTELLER!''
    Ik heb eigenlijk zin om dat ook in jullie depressieve topics te posten. Grow up people.


    Inderdaad. Er zien hier veel depressieve topics waarin users klagen over hun emotionele en lichaamelijke pijn, en dan zegt toch ook niemand "Wat een aansteller ben jij" , of zoiets dergelijks. Jullie vooroordelen veel te snel. Hoe kun je nou weten hoe zij zich voelt? Ik ben helemaal geen fan van Demi Lovato, sterker nog, ik mag haar niet. Maar ik ga niet mijn niveau verlagen door te zeggen wat een aanstellster het is, als ik niet eens de échte reden weet waarom ze is opgenomen in een Psychiatriche instelling.

    -Ik bedoel dit niet aanvallend, en ik heb het niet tegen alle users van dit topic- (krul)

    [ bericht aangepast op 7 dec 2010 - 15:58 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ach ja.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ByanRutler schreef:
    (...)
    I AGREE. Ik kan er zo niet meer tegen. Veel mensen hier vinden zichzelf heel wat, en dat weet ik zeker.

    Hoe kun je nou weer zo erg over mensen praten die je niet eens persoonlijk kent? Sorry hoor, maar misschien heeft ze wel echt problemen. Jullie Quizlet-mensen zijn echt niet de enige mensen met problemen op de wereld. Maar nee hoor, zodra het een bekend iemand is is het gelijk ''OMG AANSTELLER!''
    Ik heb eigenlijk zin om dat ook in jullie depressieve topics te posten. Grow up people.

    Weetje, dat vind ik een goede.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Nou, ik zeg niet dat het niet erg is en als ze echt problemen heeft wens ik haar de beste hulp toe. Maar het valt wel op dat 3/4e van hollywood wel eens in een instelling heeft gezeten/zit. & dan liefst nog van die dure,chique instellingen waarmee ze pronken alsof het een vakantiehuis is.(cat) -mijn mening-


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ja, naar het schijnt anorexia en zelfverminking..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right