• Demi Lovato heeft zich laten opnemen in een kliniek. De Disney-ster heeft last van emotionele en fysieke klachten, laat haar woordvoerder weten. De 18-jarige actrice en zangeres stopt daarom per direct met haar toer met de Jonas Brothers.


    Ze zeggen dat ze aan een eetstoornis lijd daarom dat ze naar die kliniek is..

    [ bericht aangepast op 2 nov 2010 - 12:02 ]


    Stop wishing, Start doing..

    Jas1995 schreef:
    Als ik reacties van sommige mensen lees,

    dan denk ik doe even normaal,

    wat als een van jou vrieden dit zou overkomen zou je dan nog zeggen dat ze zich aanstelt? Ik vind het goed dat voor zichzelf opkomt en besluit dit te doen,

    Zoals vele van jullie niet zullen weten is Demi toen ze jong was altijd gepest omdat ze te dik zou zijn, ik vind het niet raar dat je psyschiche klachten krijgt,

    Ook gaan er geruchten dat ze weg zou gegaan zou zijn door Ashley Greene (die de vriendin van Joe Jonas is). Dat is niet waar, al is het wel asociaal van Joe dat hij Ashley heeft mee genomen....

    Laten we Demi supporten niemand verdient dit! Ookal heb je zn hekel aan disney personen, ze blijven ook gewonen mensen!

    nee, ik ben geen Demi fan, maar wel een Jonashead en daarom weet ik dit =)

    Denk je dat ze daar op zit te wachten? Een paar achterlijke fans die zeggen dat het allemaal wel goed komt? Als je in zo'n kliniek zit, voor anorexia of wat dan ook, dan wil je zo snel mogelijk er weer uit om verder te gaan met afvallen.


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    (...)
    Denk je dat ze daar op zit te wachten? Een paar achterlijke fans die zeggen dat het allemaal wel goed komt? Als je in zo'n kliniek zit, voor anorexia of wat dan ook, dan wil je zo snel mogelijk er weer uit om verder te gaan met afvallen.

    Jij bent positief ingesteld :8


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Achja.
    Goed dat ze er wat aan doet.


    effort never betrays you

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Jij bent positief ingesteld :8

    Nee. Ik ken drie mensen met anorexia, twee zijn uit de kliniek één zit gaat er nog in. Één is mijn een ontzettend goede vriendin, door haar heb ik dat andere meisje leren kennen die ook anorexia heeft en die gene die er in zit, ligt moment in het ziekenhuis. Volgende week wordt ze opgenomen. Geloof me, ik weet wat er in hun hoofd omgaat.


    Ik ben gemeen xoxo

    I don't care ..


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    @Belaza

    dan moet juist jij weten hoe demi zich nu voelt. in plaats van zo dom te reagren dat je haar een zwak tutje vind. dat zegt meer over jou dan over Demi.

    dit zijn zo echt wel de typische ruzietopics xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ze moet daar lekker blijven! Irritant mens met dat lelijke kuiltje in dr kin, yelghh.


    It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt.

    Egypt schreef:
    Ze moet daar lekker blijven! Irritant mens met dat lelijke kuiltje in dr kin, yelghh.

    En we blijven vriendelijk... Wat kan zij er nu aan doen dat ze een kuiltje heeft in der kin? :8


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    ik heb medelijden met her

    Egypt schreef:
    Ze moet daar lekker blijven! Irritant mens met dat lelijke kuiltje in dr kin, yelghh.


    Echt waar.......

    Egypt schreef:
    Ze moet daar lekker blijven! Irritant mens met dat lelijke kuiltje in dr kin, yelghh.

    Kuiltje in dr kin? Sorry maar die slaat nergens op, echt waar kuiltje in dr kin? xd -poket Egypts kin-

    ieder zijn smaak, zal ik uiteindelijk zeggen... maar hoe kun je nou zeggend at het een irritant mens is als je haar niet kent?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Dit wens jezelf je ergste vijand niet toe.
    Ik ben geen fan van haar maar ik vind het wel erg voor haar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    mine schreef:
    Dit wens jezelf je ergste vijand niet toe.
    Ik ben geen fan van haar maar ik vind het wel erg voor haar.


    Kben een fan van haar en het is heel erg leuk om zo'n reacties te lezen.. en dat van Egypt.. Doe ffe normaal Ken je haar ?? heeft ze je wat aangedaan?? heeft ze iemand vermoord ofzoo.. het is ook maar een mens waarvan de drome zijn uitgekomen