• Vandaag op school was echt crazy :'D Het begon dus zo...
    We hebben een jongen in de klas zitten, en die gaat echt een stuk of tien keer naar de prullenbak onder een las :'D Dus toen opeens zeiden ik en Rosanne, een vriendin, dat tegen hem. En zegt die, ‘Tja, dat ben ik nou eenmaal.’ En toen moest die plassen. Dus hij zegt zo tegen die man. ‘Meneer, ik moet heel nodig naar de prullenbak- ehh, WC!’ Iedereen lachen, die man weer sjaggo :'D Nou ja, hij mocht dus niet naar de WC.

    Toen waren ik en Rosanne aan het praten over kleine jongetjes :'D En we waren een beetje in een perverse bui. Zegt ze opeens zo; ‘Oké, als baby een mini *geslachtsdeel van een jongen*, een jaar, zo'n ding, twee jaar, een f*ing grote piep!’ Staat die man naast ons :'D Dus wij kijken zo om, lachen en zo en we konden gewoon niet stoppen :'D Die man zo; ja, en nu d'r uit! Dus wij liepen al lachend de klas uit, kwamen we aan bij het secretariaat, nog steeds lachend, stuurde de concierge ons naar buiten, zonder jas, om af te koelen! o.O Dat was niet leuk :Y)

    Anyways, hoe was jullie schooldag? :'D

    [ bericht aangepast op 25 okt 2010 - 21:18 ]


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Werkdag dus. Ik heb herfstvakantie. Heb de hele dag gewerkt.:Y)


    ars moriendi

    fack ik ehb dejavu


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zit niet meer op school.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Heb vakantie _O_


    -

    vakantieee

    Mijn schooldag was geen schooldag maar een übersaaie vakantiedag waarin ik vooral heb gebaalt dat ik morgen naar de tandarts moet. Daar ben ik bang voor namelijk XD


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Vakantie :9~


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Niets speciaals, vandaag.
    Nu ja, ik had bij grote test zinsleer overal 'betrekkelijke bijzin' geschreven en dat was altijd juist, haha.(krul)


    effort never betrays you

    vakantie (hoera)


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Mijn schooldag was klote.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    mijn eerste schooldag na de vakantie.
    Het was wel leuk, voor zover school leuk kan zijn.

    vakantie ;D

    ik heb vakantie


    (Be)lieve in (you)rself

    Emirates schreef:
    Ik zit niet meer op school.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Average schreef:
    mijn eerste schooldag na de vakantie.
    Het was wel leuk, voor zover school leuk kan zijn.


    Hope goes lost but never dies.