• Ik vind een jongen zegmaar een beetje leuk en wij flirten altijd wel een beetje op Twitter en msn en in sms'jes enzo.
    En nu had ik dus getwitterd:
    Just the way you are blijft een geweldig mooi nummer. Als een jongen dat tegen mij zou zeggen wist ik het wel! #droommaarlekkerverder
    En toen twitterde hij mij:
    cuz you're amazing just the way you are <3
    En toen was ik helemaal gelukkig, haha heel dom, i know.
    Ik weet dat het niet dom is, omdat ik hem leuk vind, maar het is dom dat ik hem leuk vind.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Awh, wat lief :9~


    We're hiding behind skin that's too tough

    Aw, da's echt cute!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ohmygaskarth schreef:
    Awh, wat lief :9~

    Vond ik dus ook hij sms't me ook de heletijd dingen als je bent leuk en je bent lief enzo. Maar hij is een beetje een player en het is al twee keer eerder gebeurt dat ik hem leuk vond en toen had ie ineens een ander. Maarja ik geef de moed niet op, want het lukt me toch niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Awwwwwwwwwwww dat is zo lief!


    make cake, not war

    Ahw wat schattig van hem :9~

    Maar je weet het he. Als hij jou breekt, breek ik zijn kop eraf bij ATL (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ATL schreef:
    (...)
    Vond ik dus ook hij sms't me ook de heletijd dingen als je bent leuk en je bent lief enzo. Maar hij is een beetje een player en het is al twee keer eerder gebeurt dat ik hem leuk vond en toen had ie ineens een ander. Maarja ik geef de moed niet op, want het lukt me toch niet.

    Niet opgeven (': Zelfs geen player blijft 2 keer met hetzelfde meisje flirten(nerd)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Daar vroeg je eigenlijk om he x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ohmygaskarth schreef:
    (...)
    Niet opgeven (': Zelfs geen player blijft 2 keer met hetzelfde meisje flirten(nerd)

    Dat dacht ik ookal, we komen elke keer weer terug bij elkaar. 't is echt raar maarja idk. (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Romances schreef:
    Ahw wat schattig van hem :9~

    Maar je weet het he. Als hij jou breekt, breek ik zijn kop eraf bij ATL (krul)

    Hahaha i know, nou dan ga jij je gang maar schatje<3(krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hobbelpaard schreef:
    Daar vroeg je eigenlijk om he x'D

    Hahaha nou ik twitterde het toen hij op zijn stage was dus ik had niet verwacht dat hij zoiets zou antwoorden (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ATL schreef:
    (...)
    Hahaha nou ik twitterde het toen hij op zijn stage was dus ik had niet verwacht dat hij zoiets zou antwoorden (:

    Elke normale jongen zou typen wat dat meisje zou willen horen x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Elke normale jongen zou typen wat dat meisje zou willen horen x'D

    Hahaha oké oké (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.