• Murder in Northwich

    Ik kruip in de huid van de 17 jarige Elizabeth Sunday. Ik woon met mijn ouders in Northwich. Ik heb 1 oudere zus , we kunnen niet goed met elkaar opschieten . Want we hebben vaak ruzie om de domste dingen.


    31 oktober 1976

    Het is de vooravond van halloween . Iedereen loopt verkleed door de straten van Northwich . Sommige gaan langs bij deuren , maar de meeste van mijn leeftijd naar een feest in de buurt . Ik ga die avond naar een feestje een paar straten verder van thuis . Ik amuseer mij die avond heel goed , het is ook de mooiste avond van mijn leven. Als ik thuis kom is niemand thuis mijn ouders zijn een weekje op vakantie en mijn zus zou vast niet thuis zijn. De volgende ochtend werd ik wakker en deed een vreemde ontdekking . Ik loop er naar toe en dit is de grootste schok van mijn hele leven .

    Benieuwd hoe het verder loopt ? Neem dan een abo . Ik begin weer helemaal van het begin van de dag van halloween . Hopelijk klinkt het leuk een verhaal . Dan zal ik snel volgen met nieuwe deeltjes te schrijven .

    http://www.quizlet.nl/stories/138413/murder-in-northwich/

    Een kleine tip die me direct opvalt: Je zet spaties neer tussen het laatste woord van een zin en de punt/ het vraagteken/het uitroepteken. En dit hoort niet, zoals je bij deze geschreven zinnen van mij nu wel zien kunt. Dit doe je ook bij komma's, en dat hoort ook niet. Gewoon een kleine tip. ^^

    Verder zal ik je verhaal niet lezen, omdat ik al veel verhalen lees. En mijn abonnementenlijst is al te vol. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oke dat begrijp ik en bedankt voor de tip (:

    Geen probleem. Veel plezier met je story! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    dankjewel (: