• Vandaag op school was echt crazy :'D Het begon dus zo...
    We hebben een jongen in de klas zitten, en die gaat echt een stuk of tien keer naar de prullenbak onder een las :'D Dus toen opeens zeiden ik en Rosanne, een vriendin, dat tegen hem. En zegt die, ‘Tja, dat ben ik nou eenmaal.’ En toen moest die plassen. Dus hij zegt zo tegen die man. ‘Meneer, ik moet heel nodig naar de prullenbak- ehh, WC!’ Iedereen lachen, die man weer sjaggo :'D Nou ja, hij mocht dus niet naar de WC.

    Toen waren ik en Rosanne aan het praten over kleine jongetjes :'D En we waren een beetje in een perverse bui. Zegt ze opeens zo; ‘Oké, als baby een mini *geslachtsdeel van een jongen*, een jaar, zo'n ding, twee jaar, een f*ing grote piep!’ Staat die man naast ons :'D Dus wij kijken zo om, lachen en zo en we konden gewoon niet stoppen :'D Die man zo; ja, en nu d'r uit! Dus wij liepen al lachend de klas uit, kwamen we aan bij het secretariaat, nog steeds lachend, stuurde de concierge ons naar buiten, zonder jas, om af te koelen! o.O Dat was niet leuk :Y)

    Anyways, hoe was jullie schooldag? :'D

    [ bericht aangepast op 25 okt 2010 - 21:18 ]


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik heb vakantie(A)


    Wij zijn Melug!!!!

    wat grappig (yeah) ik meen het

    maar ik heb vakantie.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Wel oké, de helft van mijn lessen vielen uit, waardoor ik al om 11.20 uit was (:


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Hahahah rofl.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik en mijn vriendin kwamen vandaag te laat bij de les dus moesten we een briefje halen. Morgen half 8 op school zijn. Bedenk daar mijn half uur fietsen bij + een uur om alles te doen. 6 uur opstaan dus, leuk.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik ging echt plat bij je titel.
    maar ik heb vakantie (krul)


    Everything is worse without music.

    Ik snap die opmerking van je vriendin niet, maargoed. Van die prullenbak is wel geniaal. Ik heb juist een jongen in m'n klas die echt dertig keer per dag naar de WC gaat.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Wij gingen t paardje van Toystory in de knoop leggen xD
    we hadden er 2 gekocht bij de appie heijn xD


    If I had you, life would be a party it'd be ecstasy.

    het was een gewone schooldag (:
    'Ik moet nodig naar de prullenbak' klinkt echt geniaal (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Onze klas heeft 2 uur lang een rode draad liggen verzinnen voor Muzisch-Creatieve Vorming (:


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    vakantie (:


    -

    Rustig.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Haha, klinkt echt als iets voor Bigfoot en mij :Y)
    Maar heb nu vakantie :3


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    vakantie<3


    We only can learn to love, by loving.

    Haha, gemene conciërge (cat)
    Maar ik heb lekker vakantie (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan