• Vandaag op school was echt crazy :'D Het begon dus zo...
    We hebben een jongen in de klas zitten, en die gaat echt een stuk of tien keer naar de prullenbak onder een las :'D Dus toen opeens zeiden ik en Rosanne, een vriendin, dat tegen hem. En zegt die, ‘Tja, dat ben ik nou eenmaal.’ En toen moest die plassen. Dus hij zegt zo tegen die man. ‘Meneer, ik moet heel nodig naar de prullenbak- ehh, WC!’ Iedereen lachen, die man weer sjaggo :'D Nou ja, hij mocht dus niet naar de WC.

    Toen waren ik en Rosanne aan het praten over kleine jongetjes :'D En we waren een beetje in een perverse bui. Zegt ze opeens zo; ‘Oké, als baby een mini *geslachtsdeel van een jongen*, een jaar, zo'n ding, twee jaar, een f*ing grote piep!’ Staat die man naast ons :'D Dus wij kijken zo om, lachen en zo en we konden gewoon niet stoppen :'D Die man zo; ja, en nu d'r uit! Dus wij liepen al lachend de klas uit, kwamen we aan bij het secretariaat, nog steeds lachend, stuurde de concierge ons naar buiten, zonder jas, om af te koelen! o.O Dat was niet leuk :Y)

    Anyways, hoe was jullie schooldag? :'D

    [ bericht aangepast op 25 okt 2010 - 21:18 ]


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Vakantie:Y)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Vakantieeee !
    _O__O__O__O__O__O__O__O__O_


    (yeah)

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 okt 2010 - 19:21 ]

    Vakantie!:D

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 okt 2010 - 19:22 ]


    Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.

    Maandag wel weer school :(


    Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.

    Romances schreef:
    Vakantie :9~


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Genius schreef:
    Heb vakantie _O_


    Alleen maar tranen van geluk

    Dodelijk saai.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.