• Ik heb ruzie met zo meisje van dit topic. Maar nu is de dus echt de plures uitgebroken. Laten het meisje Lisanne noemen. Maar zij loopt mij de achter me rug om de hele tijd af te kraken. En mensen tegen me op te zetten. En ik ben daar dus achter gekomen. Aangezien ze dat tegen de mensen die aan mijn kant staan heeft gezegt. Dus ik liep vandaag naar haar toe. Ik zei zo van 'Heb jij niet eens tegen mij te zeggen?'. Ze zei zo van 'Nee, ik praat niet tegen aanstellers, want je bent helemaal nooit ziek geweest. Je wilde gewoon aandacht,'. En toen werd ik dus helemaal boos op haar. En heb haar helemaal staan uitschelden (met nogal erge dingend die ik hier niet plaats). En nu hebben we dus knallende ruzie. En ik zit er dus echt niet mee. Lelijke buttface dat ze is. Maar nu heb ik iedere keer als ik haar zie de neiging om haar helemaal dood te meppen. En ik ben normaal gesproken echt niet agressief.

    Wie hebben dit soort dingen ook wel eens meegemaakt?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik niet, maar je moet niet gaan meppen hoor, hou in je achterhoofd dat ze dat niet waard is (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Pff ja dat ken ik maar al te goed.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Toxxxic schreef:
    Pff ja dat ken ik maar al te goed.


    They fell in love, didn't they?

    Ik herken het ook wel, je moet haar proberen te negeren en je moet goed onthouden wie je vrienden zijn. Ik heb nu al een jaar last van zo'n meisje, bloed irritant. -.-

    x


    Als je een vlinder wilt zijn moet je bereidt zijn het bestaan als rups op te geven.

    Ik snap het helemaal ik heb het zelfs op het moment ook mee. Maar ik kan me gelukkig inhouden anders was ze allang dood.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Tegen de tijd dat ik iemand echt een mep wil verkopen komt het er meestal ook echt van :x


    No growth of the heart is ever a waste

    Toxxxic schreef:
    Pff ja dat ken ik maar al te goed.


    None but ourselves can free our minds.

    Gewoon laten gaan en laten merken dat jij het volwassenst bent.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik heb dat zelf nooit xo ernstig meegemaakt, maar je oet wel ff weten dat ik aan jouw kant sta ;]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    hmm. Onthoud wie je échte vrienden zijn,die zullen jou nu steunen en geloven,niet haar. Als ze ziet hoe weinig het jou kan schelen zal ze wel ophouden ;)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'