• Ik heb een verhaaltje, het is vies eng, enfin niet echt zo eng, maar ik zou het toch nooit willen meemaken.

    er was groepje meisjes naar de cinema geweest en 1 meisje had auto ergens anders geparkeerd omdat ze geen plaats vond. De film was gedaan en ze gingen naar de auto.. da meiske stapt in de auto, kijkt in haar spiegel en ziet een oude vrouw liggen.. ze stapt uit en gaat vragen of alles goed is enzo.. die vrouw vroeg om haar thuis te brengen want ze woonde niet ver van daar.. dat meisje wilt da doen
    en rijd de autosnelweg op.. toen ze daar aant rijden was, ziet ze da die oude vrouw haar pruik afdoet en haar masker.. da meisje vlamt tegen de auto voor haar aan want ze had veel schrik.. da meisje bleek bewusteloos te zijn en toen de politie daar was, hadden die gezien da haar koffer geforceerd was en dat daar een lijkenzak en groot mes in lag..

    Ik weet niet of het waar is, maar het is toch niet zo een leuke ervaring...

    Err.. Ieuwl. O.O


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wth! oO Owkééj, da's eng :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Volgens mij fake, want als iemand een masker draagt valt dat normaal gezien wel op. :P
    Maar dan nog, IEUW :|


    Let the Night embrace you

    Haha, Sorry maar dat is het eerste wat in me opkomt. Lijkt me beetje broodje aapverhaal zo niet? Behoorlijk lullig voor de persoon die het meemaakte.


    Wie du mir, so ich dir.

    waarom vertel je dat ook alweer? ôo


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    oke, oude vrouwen zijn niet meer te vertrouwen tegenwoordig x'D


    -

    Ik snap het niet? Er is een koffer met een lijk in haar auto gevonden? Wat is daar eng aan ofzo, gebeurt dagelijks bijna. En ik snap die vrouw niet, doet haar masker af, en dan?


    I live for the applause, you will die for it.