• De stelling van vandaag luidt:
    Er moet een leeftijdgrens op energiedrank komen omdat het slecht is voor kinderen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    PartyPoison schreef:
    (...)

    Some kids don't have that amount of energy. And you die of food.


    Since when does that happen? I had dinner 5 minutes ago and I'm still alive and kicking!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    nerveus schreef:
    Mee eens, er zit vet veel suiker in en kinderen drinken er veel te veel van omdat het zo zoet is! Ik drink het zelf niet omdat ik het vies vind en zoveel suiker is slecht voor je ;)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Neu.. Niet perse.. Dan ook een grens op cola en thee en koffie... Zoveel zin heeft het niet..

    Als er een verbod komt, willen kinderen het juist liever..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Eens en oneens.


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Oneens.
    Softdrugs zijn tegenwoordig ook legaal in Nederland. Dat is omdat veel mensen het gebruikten omdat ze het leuk vonden om iets illegaals te doen.
    Dus als op energydrank een leeftijdsgrens komt, dan zal hetzelfde gebeuren: veel kinderen gaan het kopen omdat ze het leuk vinden om iets tegen de regels te doen.
    Deze regel zal dus alleen maar averechts werken en dus niks helpen. Totaal oneens dus.


    To live would be an awfully big adventure

    Een beetje.


    I recycle my thoughts.

    Toxxxic schreef:
    Oneens. Er is zoveel slecht voor kinderen. Dan kan je net zo goed een leeftijdgrens op een supermarkt zelf zetten..


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.