• De stelling van vandaag luidt:
    Er moet een leeftijdgrens op energiedrank komen omdat het slecht is voor kinderen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    FunGhoul schreef:
    (...)
    So right about the emo kid part. I agree so much.

    They would be totally taunting the Wii's and X-boxes out of laziness, and they'd stop listening My Chem out of laziness and no energy/emoness!
    We wouldn't want that, Ghoul.


    Hat0rz hate the one and only Jet Star.

    Oneens. Er is zoveel slecht voor kinderen.

    Romances schreef:
    Lol dan kun je chips ook wel gaan verbieden, dat is ook slecht.

    Onzin dus.


    it's so empty living behind these castle walls

    Onder de 14 ofzo zouden ze het moeten verbieden,maar niet onder de 16 =/


    Imperfection Is Beautiful

    Ik moet mijn zoveelste Breezer nog naar binnen werken en die staat nog beneden op het aanrecht. Maar OT: Oneens. Ze komen er toch wel aan.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Slaat nergens op :'D Tegenwoordig krijg je overal kanker van en ga je overal aan dood.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Eens.

    Totaaaaal eens!
    Ik ken een stel kinderen zie zijn 9, 10 en die drinken massaal Energy! Weet je wel hoe slecht dat is voor je hart?!

    [ bericht aangepast op 24 okt 2010 - 8:48 ]

    theBronx schreef:
    Slaat nergens op :'D Tegenwoordig krijg je overal kanker van en ga je overal aan dood.

    Ehm van Energy krijg je geen kanker van,m maar wel een hartverzakking! Maar je hebt wel gelijk, mensen reageren te heftig op veel dingen dus ik snap dat je dit in eerste opstantie niet echt gelooft :'D

    mee eens,
    zoveel suiker is heel slecht voor je, alhoewel ik betwijfel of je het helemaal kan verbieden


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Oneens, nu is het al stoer om met een blikje redbull te pronken, dus hoe gaat het dan niet worden als je er moeilijker aan kan komen?


    Be a hero, kill your ego.

    Je moet het gewoon niet geven aan kinderen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik ga akkoord. Nu kan iedereen zeggen 'Als je het moet hebben kom je er heus wel aan.' maar tja, wat zijn regels dan nog?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    hmm. staat daar -op de meeste- al geen leeftijdsgrens? Ik dacht in elk geval van wel :Y)
    -Eens-


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Oneens. Er is zoveel slecht, waarom zou je dit wel verbieden en snoep niet? Er zijn al zoveel regels in Nederland...