• De stelling van vandaag luidt:
    Er moet een leeftijdgrens op energiedrank komen omdat het slecht is voor kinderen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens. In iederegeval voor kinderen van 7 jaar en jonger.

    Oneens, dan kun je net zo goed Cola ook verbieden voor kinderen.


    All this dampness is damp.

    JetStar schreef:
    I disagree with this, as a child, you must get a certain level of energy, and energydrinks make kids reach this level. Or else they would all be emo.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Toxxxic schreef:
    Oneens. Er is zoveel slecht voor kinderen. Dan kan je net zo goed een leeftijdgrens op een supermarkt zelf zetten..


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Misschien wel.
    Je kan van energiedrank flauwvallen en er zijn van die twaalfjarigen die zichzelf zo stoer vinden daarmee, dat ze er veel te veel van drinken.
    +12/+14j Vind ik :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    Toxxxic schreef:
    Oneens. Er is zoveel slecht voor kinderen. Dan kan je net zo goed een leeftijdgrens op een supermarkt zelf zetten..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eens. Erg jonge kinderen kunnen die dingen niet hebben. dus zeg iets van 14+ of zo.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Soldier schreef:
    Oneens, dan kun je net zo goed Cola ook verbieden voor kinderen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    je kan et niet verbiedenXD
    maar idd, er zijn veel rond de leeftijd 11-13
    die het drinken om stoer te doen en erbij te horen,
    dat is foutXD

    JetStar schreef:
    I disagree with this, as a child, you must get a certain level of energy, and energydrinks make kids reach this level. Or else they would all be emo.

    Dat slaat nergens op,een kind moet zoveel energie van zichzelf hebben,anders is er iets mis. En ze moeten het zeker niet van een of ander drankje,dat slecht voor je is,krijgen.
    Als ze niet genoeg energie hebben zouden ze eens gezond moeten eten,wat tegenwoordig ook niet meer voorkomt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oneens.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dat slaat nergens op,een kind moet zoveel energie van zichzelf hebben,anders is er iets mis. En ze moeten het zeker niet van een of ander drankje,dat slecht voor je is,krijgen.
    Als ze niet genoeg energie hebben zouden ze eens gezond moeten eten,wat tegenwoordig ook niet meer voorkomt.


    Some kids don't have that amount of energy. And you die of food.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    PartyPoison schreef:
    (...)

    Some kids don't have that amount of energy. And you die of food.

    Zoals ik al zei dan is er iets mis,dan moeten ze meer slapen. En van gezond eten ga je niet dood.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    oneens ik drink het toch niet..waarom:ik doe het lekker met mijn eigen energie zonder te veel suiker:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    iLOVEFATiH schreef:
    Tegenwoordig is alles slecht voor je right? :')


    When I was born the devil said damn competition >.<