• De stelling van vandaag luidt:
    Er moet een leeftijdgrens op energiedrank komen omdat het slecht is voor kinderen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Snowrose schreef:
    Oneens. Er is zoveel slecht, waarom zou je dit wel verbieden en snoep niet? Er zijn al zoveel regels in Nederland...

    Er is wat verschil tussen bijvoorbeeld zure matten en energydrank. Energydrank verpest geloof ik de hersencellen ook nog.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ability schreef:
    Ik ga akkoord. Nu kan iedereen zeggen 'Als je het moet hebben kom je er heus wel aan.' maar tja, wat zijn regels dan nog?


    Rules are made to be broken, honey.


    Louder than God's revolver and twice as shiny.

    Oké oneens, je kunt het wel gaan verbieden, en er een leeftijdsgrens op zetten, Maar op zoveel dingen zit een leeftijdsgrens, en toch word het gedaan ook al zijn ze jonger. Dus veel zin zal het niet hebben.


    Everything is worse without music.

    Ah joh, laat die kindertjes lekker rondstuiteren, ik heb er geen last van.


    wth.

    Laten we op alles een leeftijdgrens plakken. 9 van de 10 dingen zijn slecht. Willen ze ook beertjes koekjesverbieden, omdat dat vet inzet? Oneens dus.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Oneens. Ze vinden toch wel een manier om er aan te komen...Op sigaretten zit ook een leeftijdsgrens daarbij sturen ze ook iemand anders om het voor ze te halen..

    Dus wat mij betreft...lekker laten stuiteren die hap!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Toxxxic schreef:
    Oneens. Er is zoveel slecht voor kinderen. Dan kan je net zo goed een leeftijdgrens op een supermarkt zelf zetten..


    They fell in love, didn't they?

    Toxxxic schreef:
    Oneens. Er is zoveel slecht voor kinderen. Dan kan je net zo goed een leeftijdgrens op een supermarkt zelf zetten..


    It's time to be happy again.

    Toxxxic schreef:
    Oneens. Er is zoveel slecht voor kinderen. Dan kan je net zo goed een leeftijdgrens op een supermarkt zelf zetten..


    effort never betrays you

    Oneens. Met leeftijdgrens wordt het nog wel gedronken door kinderen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oh and by the way,
    Denk je nou echt dat kinderen onder de 16 nog nooit hebben gedronken of gerookt? Come on, dude. Ik ben er niet trots op maar ik rookte al sinds ik 11 was ;x.
    En drinken doe ik soms.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Haal 't gewoon helemaal uit de schappen? x) Het is toch slecht en ook niet te drinken


    "I shut my eyes in order to see.'

    JetStar schreef:
    I disagree with this, as a child, you must get a certain level of energy, and energydrinks make kids reach this level. Or else they would all be emo.

    Dus je wilt zeggen dat de kinderen energy nodig hebben? Kinderen hebben al duizenden jaren genoeg energie zonder energydrank, ik denk niet dat dat nu anders is? Beetje vaag argument.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    dan kan je ook ineens al het snoep gaan verbieden hoor.

    Tgg wat een onzin :"D


    -