• oke ik kom jullie even testen (nerd)
    de gene die het goed heeft krijgt een koekje ^^
    ben heel benieuw of jullie het weten...

    Generaal Lee, beschuldigd van hoogverraad, wordt door de militaire rechtbank ter dood veroordeeld. Hij mag nog één laatste uitspraak doen, waarna hij zal worden doodgeschoten als die uitspraak niet waar is, en worden opgehangen als die uitspraak wel waar is. Gasselveld spreekt en wordt vrijgelaten.

    Wat kan hij gezegd hebben?

    [ bericht aangepast op 16 okt 2010 - 19:50 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Tragically schreef:
    Generaal Gasselveld zei: "Ik zal worden doodgeschoten." Als die bewering waar was, zou hij dus worden opgehangen, en dus niet worden doodgeschoten. Maar daardoor werd zijn uitspraak onwaar, wat inhoudt dat hij moest worden doodgeschoten, waarmee de uitspraak weer wel waar was, enzovoorts. Met andere woorden: het vonnis van de rechtbank kon niet worden voltrokken en de generaal werd vrijgelaten.


    geen idee ik denk deze


    i love me dreams

    Solitude schreef:
    (...)

    xD jaa, wat kan hij gezegt hebben 8D
    wanna know the answer ^^?


    hell yeah!


    #WWED - What Would Emma Do?

    wacht ik weet het al XD net zoiets als dit


    #WWED - What Would Emma Do?

    Tragically schreef:
    Generaal Gasselveld zei: "Ik zal worden doodgeschoten." Als die bewering waar was, zou hij dus worden opgehangen, en dus niet worden doodgeschoten. Maar daardoor werd zijn uitspraak onwaar, wat inhoudt dat hij moest worden doodgeschoten, waarmee de uitspraak weer wel waar was, enzovoorts. Met andere woorden: het vonnis van de rechtbank kon niet worden voltrokken en de generaal werd vrijgelaten.


    jah,,daar was ik dus zelf nooit opgekomen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Tragically schreef:
    Generaal Gasselveld zei: "Ik zal worden doodgeschoten." Als die bewering waar was, zou hij dus worden opgehangen, en dus niet worden doodgeschoten. Maar daardoor werd zijn uitspraak onwaar, wat inhoudt dat hij moest worden doodgeschoten, waarmee de uitspraak weer wel waar was, enzovoorts. Met andere woorden: het vonnis van de rechtbank kon niet worden voltrokken en de generaal werd vrijgelaten.

    Zoiets dacht ik al.:Y)


    effort never betrays you

    Solitude schreef:
    (...)

    ilovethatmovie
    maar dat raadsel ging anders:

    "Er zijn twee deuren. Eén ervan leidt naar het kasteel en de andere naar een gewisse dood. Achter elke deur is een bewaker, de ene spreekt altijd de waarheid, de andere liegt altijd. Het raadsel is nu om door slechts één vraag te stellen aan een van de bewakers te weten te komen welke weg naar het kasteel leidt."


    hij vraagt dan wat de andere zou zeggen. Dan weet je wie eerlijk is,en volg je gewoon zijn raad op :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Solitude schreef:
    (...)

    ilovethatmovie
    maar dat raadsel ging anders:

    "Er zijn twee deuren. Eén ervan leidt naar het kasteel en de andere naar een gewisse dood. Achter elke deur is een bewaker, de ene spreekt altijd de waarheid, de andere liegt altijd. Het raadsel is nu om door slechts één vraag te stellen aan een van de bewakers te weten te komen welke weg naar het kasteel leidt."


    'welke kant zou de bewaker aan de andere kant gezegd hebben?'

    allebij zeggen ze de zelfde deur. en dan moet je juist de andere deur nemen? o:


    They fell in love, didn't they?