• Op me verjaardags feestje! ik weet echt niks en een slaap party gaat niet vanwege te weinig ruimte..

    dus nou is het logisch dat ik vraag: Weten jullie iets??


    ik word dan 14 btw


    My heart is yours and so am I

    Och, ben ook net jarig geweest. Vier het alleen met m'n beste vriendin, een middag ijsje eten. :Y) Hm, hoeveel mensen wil je uitnodigen?


    wth.

    Je kunt met zijn alle naar de film gaan of bij jou thuis een soort film marathon houden? Of vriendinnen uit nodigen en dan bij jou BBQ'en (in de tuin?) of gourmetten? Of jullie gaan met zijn alle ergens zwemmen ofzo? En als je thuis echt te weinig plaats hebt kun je ook afspreken om het bij een vriendin te houden ofzo? Dan kun je misschien alsnog een slaapparty doen?

    Alvast gefeliciteerd :D


    Wie du mir, so ich dir.

    Gewoon gezellig een avond iets doen, samen eten en dzn film kijken ofzo.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ga picknicken en laat iedereen wat lekkers meenemen, en jij (of course) de taart en doe melige spelletjes. :Y)


    wth.

    Urgh, ik haat verjaardagen. Ik blijf als ik 19 word gewoon in bed liggen met een kussen over mijn hoofd tot de dag voorbij is :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwinasaurus schreef:
    Urgh, ik haat verjaardagen. Ik blijf als ik 19 word gewoon in bed liggen met een kussen over mijn hoofd tot de dag voorbij is :Y)



    =X ik doe ook mee Dan lijk me leuk wordt 9 augustus 13 so.,,


    No matter how talented you are, not everybody is going to like you. But that's life, just stay strong. - Justin Bieber

    Geef een sweet 14, dat ga ik ook doen :Y)