• Ik ben net terug van schoolfeest. God, bij het begin ging alles super goed. Ik heb lol gehad met mijn vriendinnen. En samen naar mijn crush gekwijld. Samen gedanst met mijn vriendinnen en alles. Alleen heb ik dit weer. De laatste moment van het schoolfeest. Ik zat superhappy te dansen met mijn vriendin. Draai ik mijn hoofd naar de linker kant. Zie ik mijn crush zwijmelen met een meisje. Mijn hart werd inelkaar geramt. God, ik liep meteen naar de WC. een paar vriendinnen kwam geschrokken met me mee. Ik voel(de) me zo kut. Ik kon/kan wel janken. Ik heb zo'n spijt dat ik naar het feest ben gegaan. Ik heb alle leuke dingen vergeten. Alleen aan dat kan ik denken. Ik voel me echt zo kut. Je kunt me alleen begrijpen als je dit zelf heb meegemaakt. Alsjebliefd wens me sterkte ofzo. Ik heb echt steun nodig ):

    [ bericht aangepast op 23 sep 2010 - 7:34 ]

    Omg wat een kutstreek van je crush. Van de ene kant kun je het hem niet kwalijk nemen want like, jullie hebben niets. Maar als jullie hebben gedanst en shit zou 'ie t niet moeten doen.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    DECIBELLE schreef:
    Omg wat een kutstreek van je crush. Van de ene kant kun je het hem niet kwalijk nemen want like, jullie hebben niets. Maar als jullie hebben gedanst en shit zou 'ie t niet moeten doen.

    Ik heb niet met hem gedanst. (':

    Luigi schreef:
    (...)
    Ik heb niet met hem gedanst. (':

    OHW! Haha sorry ik dacht dat ik dat las :') *blond he* Anyways, tis alsnog een kutstreek maar zoals ik al zei, je kan het hem niet kwalijk nemen.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    DECIBELLE schreef:
    (...)
    OHW! Haha sorry ik dacht dat ik dat las :') *blond he* Anyways, tis alsnog een kutstreek maar zoals ik al zei, je kan het hem niet kwalijk nemen.


    Dat dacht ik ook eigenlijk.

    Maar ja, dat is inderdaad erg vervelend. Sterkte ermee.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Mijn crush was een goede vriend van me en ik was de enige met wie hij kon praten over het meisje wat hij leuk vond ;x
    Ik weet helemaal hoe jij je voelt. Heel veel sterkte <3

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 23:26 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Meid, ik weet precies hoe je, je moet voelen. Sterkte <3


    Life is hard and then we die

    k weet hoe je je voelt. ;(
    't komt wel goed !


    Life is a beautiful struggle

    Bedankt voor al jullie steun <3.
    Foto's heb ik van hem verwijderd, die op mijn mobiel verstopt zat. Al mijn gevoelens voor hem probeer ik te vergeten. En ik kras al mijn woorden door die voor hem bedoeld was. Ik wil niet meer verliefd zijn. Ik vind het gewoon niet meer leuk. Het doet gewoon DAMN pijn ):

    Ik ken het heel goed. Mijn crush heeft een vriendin...
    Het komt allemaal wel goed! Sterkte(flower)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ken het gevoel en ik snap je volkomen. Heel veel sterkte! (flower)

    Wat deed ie dan? Met haar dansen, praten? Als het praten was, zou ik me niet veel zorgen maken en alsnog alles in de strijd gooien om hem voor me te winnen, zeg maar. (:
    Maar anders: je moet zo'n jongen niet je hele avond laten verpesten, meid. Het was toch een leuke avond met je vriendinnen? Dat zou voornamelijk moeten tellen (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hij danste maar.
    Jij had ook je kans kunnen nemen.
    Maar ik begrijp hoe je je voelt. (:


    We'll never be as young as we are tonight

    dat is echt een kutgevoel.. snap je helemaal.. succes drmee!


    Sleep And Remember, My Last Lullaby, So I'll Be With You, When You Dream

    Hagelslag schreef:
    Wat deed ie dan? Met haar dansen, praten? Als het praten was, zou ik me niet veel zorgen maken en alsnog alles in de strijd gooien om hem voor me te winnen, zeg maar. (:
    Maar anders: je moet zo'n jongen niet je hele avond laten verpesten, meid. Het was toch een leuke avond met je vriendinnen? Dat zou voornamelijk moeten tellen (:

    Zwijmelen. Heel dicht tegen elkaar, en rustig dansen.
    Oke en nu voel ik me nog erger. Net terug van school. Ik heb gehoord ook nog dat hij met haar ging zoenen ;(. Maar ze hebben niks.

    Luigi schreef:
    (...)
    Zwijmelen. Heel dicht tegen elkaar, en rustig dansen.
    Oke en nu voel ik me nog erger. Net terug van school. Ik heb gehoord ook nog dat hij met haar ging zoenen ;(. Maar ze hebben niks.

    Dat zuigt echt heel hard, ja. o_o Ik denk dat je hem maar moet proberen te vergeten zolang hij bezig is met haar. Goh, das echt kut.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.