• oke ik kom jullie even testen (nerd)
    de gene die het goed heeft krijgt een koekje ^^
    ben heel benieuw of jullie het weten...

    Generaal Lee, beschuldigd van hoogverraad, wordt door de militaire rechtbank ter dood veroordeeld. Hij mag nog één laatste uitspraak doen, waarna hij zal worden doodgeschoten als die uitspraak niet waar is, en worden opgehangen als die uitspraak wel waar is. Gasselveld spreekt en wordt vrijgelaten.

    Wat kan hij gezegd hebben?

    [ bericht aangepast op 16 okt 2010 - 19:50 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    'Ik zal worden doodgeschoten'.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2010 - 19:39 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    "Mijn naam is Generaal Gasselveld"
    Geen idee, eerlijk gezegt (':


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Hai? :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Geen idee.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Generaal Gasselveld zei: "Ik zal worden doodgeschoten." Als die bewering waar was, zou hij dus worden opgehangen, en dus niet worden doodgeschoten. Maar daardoor werd zijn uitspraak onwaar, wat inhoudt dat hij moest worden doodgeschoten, waarmee de uitspraak weer wel waar was, enzovoorts. Met andere woorden: het vonnis van de rechtbank kon niet worden voltrokken en de generaal werd vrijgelaten.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Generaal Gasselveld zei: "Ik zal worden doodgeschoten." Als die bewering waar was, zou hij dus worden opgehangen, en dus niet worden doodgeschoten. Maar daardoor werd zijn uitspraak onwaar, wat inhoudt dat hij moest worden doodgeschoten, waarmee de uitspraak weer wel waar was, enzovoorts. Met andere woorden: het vonnis van de rechtbank kon niet worden voltrokken en de generaal werd vrijgelaten.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Tragically schreef:
    Generaal Gasselveld zei: "Ik zal worden doodgeschoten." Als die bewering waar was, zou hij dus worden opgehangen, en dus niet worden doodgeschoten. Maar daardoor werd zijn uitspraak onwaar, wat inhoudt dat hij moest worden doodgeschoten, waarmee de uitspraak weer wel waar was, enzovoorts. Met andere woorden: het vonnis van de rechtbank kon niet worden voltrokken en de generaal werd vrijgelaten.


    Wat zij zegt.

    Dit doet me denken aan die film.. Labyrinth ofzo. :3


    All this dampness is damp.

    Tragically en parviainen hebben het goed!

    koekje!!!:9~


    #WWED - What Would Emma Do?

    Dit is een breinbreker voor mij, geen idee(nerd)

    Parviainen schreef:
    'Ik zal worden doodgeschoten'.


    Only losers can act the way you do

    Tragically schreef:
    Generaal Gasselveld zei: "Ik zal worden doodgeschoten." Als die bewering waar was, zou hij dus worden opgehangen, en dus niet worden doodgeschoten. Maar daardoor werd zijn uitspraak onwaar, wat inhoudt dat hij moest worden doodgeschoten, waarmee de uitspraak weer wel waar was, enzovoorts. Met andere woorden: het vonnis van de rechtbank kon niet worden voltrokken en de generaal werd vrijgelaten.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Soldier schreef:
    (...)

    Wat zij zegt.

    Dit doet me denken aan die film.. Labyrinth ofzo. :3


    ilovethatmovie
    maar dat raadsel ging anders:

    "Er zijn twee deuren. Eén ervan leidt naar het kasteel en de andere naar een gewisse dood. Achter elke deur is een bewaker, de ene spreekt altijd de waarheid, de andere liegt altijd. Het raadsel is nu om door slechts één vraag te stellen aan een van de bewakers te weten te komen welke weg naar het kasteel leidt."

    Solitude schreef:
    (...)

    ilovethatmovie
    maar dat raadsel ging anders:

    "Er zijn twee deuren. Eén ervan leidt naar het kasteel en de andere naar een gewisse dood. Achter elke deur is een bewaker, de ene spreekt altijd de waarheid, de andere liegt altijd. Het raadsel is nu om door slechts één vraag te stellen aan een van de bewakers te weten te komen welke weg naar het kasteel leidt."


    dan vraag ik me af wat ie vroeg...


    #WWED - What Would Emma Do?

    affinity schreef:
    (...)

    dan vraag ik me af wat ie vroeg...


    xD jaa, wat kan hij gezegt hebben 8D
    wanna know the answer ^^?

    Goedemiddag?
    xd


    walking get's too boring, when you learn how to fly..