• Jaa!

    Ik werk @ kinderdagverblijf ik zat zo te werken, opeens komen 2 duitse mannen binnen ( wel jong, ong in de 26 ) met 1 van mijn collega's. Zij zo duits praten die ene man luisterde niet, maar keek steeds zo; :9~ naar mij --'

    Wie heeft er ook last van starende mensen? :')

    Niet vaak, nee nooit eigenlijk (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik heb er ook altijd last van. ;d


    Life is a beautiful struggle

    Op de een of andere manier staren mensen mij altijd raar aan :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    hahah da poppeke :P
    ja ik had dat laatst, bij mijn opa in de straat zijn ze bezig met schilderen dus ik liep zo langs zon ja hoe noem je dat zo'n hutje waar die schilders altijd in zitten te lunchen roep er zo eentje lekker kontje :8 super ranzig serieus ik ben maar snel doorgelopen , maar ik kan echt niet tegen zulke mensen , BAH:S


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead schreef:
    hahah da poppeke :P
    ja ik had dat laatst, bij mijn opa in de straat zijn ze bezig met schilderen dus ik liep zo langs zon ja hoe noem je dat zo'n hutje waar die schilders altijd in zitten te lunchen roep er zo eentje lekker kontje :8 super ranzig serieus ik ben maar snel doorgelopen , maar ik kan echt niet tegen zulke mensen , BAH:S


    JA HE!

    ik haat dat zo erg!
    kijken ze je na tot je de hoek om bent :')

    Wel van stalkende (":
    Als mensen me aanstaren ga ik altijd heel doods terug staren.


    Fuck the world, I don't care.

    sevani schreef:
    Niet vaak, nee nooit eigenlijk (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    Soms ik werk in een restaurant en sommige jongens die daar komen zijn echte vaste gasten ze komen altijd op vrijdag avond aan de bar zitten, en vragen ze aan de barman of ik hun drinkel inschenken enzow.. eentje fluit zo naar me altijd ik word er geak van.. ZEg ik he je bent misschien nu een gast maar je hoeft niet me te flirten... Eigenglijk vind ik hem stiekem wel leuk


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ohh vreselijk! Ik werk in een winkel en heb daar ( klopt af op hout ) tot nu toe nog geen last van gehad maar wel als ik overstraat loop. Meestal staar ik terug met mijn kun-je-het-zien?-blik of in sommige gevallen ( als het echt lelijkerds zijn) trek ik een zwaar debiel gezicht. Meestal draaiden ze dan wel hun hoofden om.

    Op opmerking zoals 'Lekker kontje' of 'Hey schoonheid' kaats ik meestal opmerkingen terug die ze niet leuk vinden. Moeten ze me maar met rust laten..


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Een dom mens op mijn werk staart me altijd aan. xd


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ohja álle mensen staren naar mij _O_


    -

    Iedereen staart naar me omdat ik klein ben. Maar ze kijken eerder zo ':S'.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Resume schreef:
    ik heb er ook altijd last van. ;d


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Soms wel. Van die bouwvakkers en zo.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Geen last van gelukkig :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.