• Haha ik ging gisteren een dag naar Amsterdam. We zouden eerst naar Valerius, daarna shoppen, daarna uit eten en toen uit gaan in Amsterdam!

    Valerius begon om half 2 enom 10 over half 2 kwamen wij pas er aan want Sam had enorme vertraging met de trein maar gelukkig waren ze nog niet zo lang bezig! Het was echt super leuk alleen die beveiliging van de winkel was vet irritant :') Na het optreden kwamen Kay en Jesse naar ons toegelopen en hebben we nog een tijdje gepraat. Ik heb ze mijn kaartje nog gegeven aan Jesse en die zag die envelop en hij vond het echt super leuk en lief en heeft de hele middag enorm trots en vrolijk rondgelopen met het kaartje! (: Daarna moesten ze naar boven voor een interview dus gingen we met Fabian en Rik (roadie en geluidsman en vrienden van hun) naar buiten en waren Fabian en Rik in een enorm vage bui en bij iedereen die langs liep zeiden ze zo heel droog: "Njeh" :')

    Na Valerius gingen we dus shoppen en toen heb ik nog een nieuw shirt gekocht ^^ Daarna zijn we de kermis nog over geweest en hebben we half Amsterdam doorgelopen omdat we zoveel wouden zien x'D Op het Leidseplein hebben we nog wat gedronken en daarna zijn we uit eten geweest (: Na het uit eten hebben we weer half Amsterdam doorgelopen en zijn we langs wat café'tjes geweest wat echt super leuk was! :D En toen was ik om half 1 pas weer thuis (als ik niet aandie laatste trein vast zat was ik veeeeeeeeul langer gebleven!)

    Ik heb echt de grootste lol gehad en wil nu alweer terug haha (A)

    Foto's:
    met Jesse, Georgy en Kay
    met Sharona en Kay
    kaartje geven
    kusjes krijgen (: - stiekem een hele epic foto maar toch mijn favo (A) -
    met Samantha in De Balie ^^

    [ bericht aangepast op 24 okt 2010 - 17:21 ]


    dream, dare, fly!

    Hahaha klinkt heel leuk (:

    Frankenstein schreef:
    Hahaha klinkt heel leuk (:


    My heart is yours and so am I

    Frankenstein schreef:
    Hahaha klinkt heel leuk (:


    Dat was het zeker :9~


    dream, dare, fly!

    Hiih, ik heb het gisteren ook hééél leuk gehad met "mijn" bandje.. en dan in het bijzonder met de gitarist.. :9~


    ars moriendi

    Outside schreef:
    Hiih, ik heb het gisteren ook hééél leuk gehad met "mijn" bandje.. en dan in het bijzonder met de gitarist.. :9~


    Oeeehhh -wenkbrauw wiebel- word het al wat? :9~


    dream, dare, fly!

    Nambiar schreef:
    (...)

    Oeeehhh -wenkbrauw wiebel- word het al wat? :9~

    Het gaat serieus waar de goede kant op.. :) We hebben de hele avond zitten praten en dollen en om een uur of kwart over 2 wilden hij (en de rest van de band) nog uit, en vroeg hij me mee. Helaas kon dat niet omdat mijn vader al stond te wachten om me op te halen, maar ze bleven echt aandringen enzo.
    En hij heeft me twee keer geknuffeld en op mijn wang gekust en me naar de auto gebracht en wel vijf keer gezegd dat we dan snel nog moeten afspreken.
    :$


    ars moriendi

    Outside schreef:
    (...)
    Het gaat serieus waar de goede kant op.. :) We hebben de hele avond zitten praten en dollen en om een uur of kwart over 2 wilden hij (en de rest van de band) nog uit, en vroeg hij me mee. Helaas kon dat niet omdat mijn vader al stond te wachten om me op te halen, maar ze bleven echt aandringen enzo.
    En hij heeft me twee keer geknuffeld en op mijn wang gekust en me naar de auto gebracht en wel vijf keer gezegd dat we dan snel nog moeten afspreken.
    :$



    Aaah wat leukkkkkk =DDDD
    Gaat de goede kant op (nerd)


    dream, dare, fly!

    Nambiar schreef:
    (...)


    Aaah wat leukkkkkk =DDDD
    Gaat de goede kant op (nerd)

    Hihi, ja ^^ <3 Hij is echt onwijs leuk :) <3

    [ bericht aangepast op 24 okt 2010 - 20:14 ]


    ars moriendi

    Ik heb het idee dat jij Valerius stalkt hahaha x'D Nee grapje hoor (krul)


    -

    Genius schreef:
    Ik heb het idee dat jij Valerius stalkt hahaha x'D Nee grapje hoor (krul)


    Haha stalken niet! Gewoon naar optredens gaan en heel veel lol hebben (A)


    dream, dare, fly!

    Klinkt goed. :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.