• Ik ga vanavond naar een disco met een feestje maar ik weet niet wat ik kan verwachten of wat er kan gebeuren. Zou iemand me even willen vertellen wat er allemaal kan gebeuren


    I love you Irem

    Sorry ben 12 nog nooit naar en disco geweest


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Er gaat luide muziek zijn, en er gaan veel mensen dansen enzo, en als er alchol is, gaan veel mensen dronken zijn.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Alles kan gebeuren als je uitgaat. Van de leukste avond van je leven, tot de meest rotte ooit. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Gewoon uitkijken dat ze niets in je drinken kappen. Dus ofwel een flesje nemen dat je je duim er op kan leggen of zo, of wel je drinken in 1 keer naar binnen kiepen.
    Maar ik zie net dat je 14 bent, de meeste clubs laten toch maar mensen van 16 en hoger toe?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    uh lol
    luide muziek, iedereen die tegen je aan botst, bier over je heen, het is benauwd, het is krapjes.
    je moet niet gaan zeuren ofzo, gewoon lol maken anders is het niet leuk.

    [ bericht aangepast op 22 april 2011 - 14:04 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Major schreef:
    Gewoon uitkijken dat ze niets in je drinken kappen. Dus ofwel een flesje nemen dat je je duim er op kan leggen of zo, of wel je drinken in 1 keer naar binnen kiepen.
    Maar ik zie net dat je 14 bent, de meeste clubs laten toch maar mensen van 16 en hoger toe?




    Het is een kinderdisco tot 13 jaar maar alsnog wat kan er gebeuren?


    I love you Irem

    Ijsbeertje schreef:
    (...)



    Het is een kinderdisco tot 13 jaar maar alsnog wat kan er gebeuren?
    oh dan kan er vrijwel niks gebeuren. Wat willen die kinder doen


    I live for the applause, you will die for it.

    Tot 13 jaar? Nou dan kan er niks ergs gebeuren denk ik :')


    -

    Ooh, tot 13 jaar. Dan zal het wel een gezellige avond voor je worden :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oooh, tot 13 jaar. Dan kan er niks ergs gebeuren denk ik want er word geen alcohol geschonken.

    Mag dit topic gesloten worden


    I love you Irem