• Djooi is te dom om een goede topictitel te bedenken dus deed ze maar Wtfok. ^^
    Want kijk. Toen ik net op Q kwam, nou eigenlijk het eerste halfjaar ofzo, was ik echt totaaaaal vriendloos. En nu heb ik vanaf begin maart bijna 235 pagina's met gb berichten. :')
    Wanneer begon jij vrienden te maken ofzo.?

    Doeds ik denk niet dat ik populair ben, vat me niet verkeerd op :')

    Maar ik nog steeds wel populair met mijn boterham.(nerd)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Zodra ik op het forum kwam. :'D
    Ik heb pas sinds 1 januari 2008 een acount, maar zat er toen al iets meer dan een half jaar op, alleen om verhalen te lezen. Ik wist niet eens dat er een forum was. :'D
    Maar sinds ik een acount had, ging ik ook meteen op het forum. Niet zo heel vaak, maar ik ging er wel op.
    Toen had ik wel al een paar vrienden, van wie ik verhalen las. Maar toen met het forum, kreeg ik échte vrienden.
    En ik had soms ook een grote bek. :Y)
    En ik asslik de mods. :Y)
    En toen het ineens 'IK HAAT DE MODS'tijd was, kende ineens vrij veel mensen mijn naam, WANT IK WAS DE ASSLIKENDE KUTJOLIEN :9~
    Zo, in ur face. (nerd)

    Ik ben sinds september op het forum. En de eerste echt vriendin die ik hier had kreeg ik eind oktober / begin november. en dan een hele lange tijd niets. En vanaf januari steeds meer.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Begin dit jaar pas (=


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    ik heb sins 22 juli 2008 hier een profiel en ik heb... -gaat kijken-... pagina's met Gastenboekberichtjes.=D Ik had in Juli al een goede vriendin waar ik nog steeds mee bevriend ben;)


    [Edit!]

    Ik heb ; 289 GastenboekBerichtjes=D
    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    geen idee eigenlijk wanneer dat begon, maar soms is het als iemand je Q's leest ofzo. Of in de shout kun je ook wel leuke mensen tegenkomen =D

    Eeh.. niet. Niet zo'n behoefte aan. Als er mensen leuke berichtjes te melden hebben dan gaan ze hun gang. Ik probeer dan hetzelfde. Maar ik noem een persoon niet snel 'vriend'.


    No growth of the heart is ever a waste

    uhm meteen toen ik kwam dan wel op mijn andere account maar nu heb ik vrienden van deze en de andere

    Ik heb al sinds januari 2007 een account ofzo, en ik ben nog niet populair [": Ik zal wel raar zijn ofzo.


    Underdog, just look at the mess you made.

    vrij snel eigenlijk, maar de beste ken ik door het forum of door mijn eigen sexyheid


    All was well.

    BombInside schreef:
    Ik heb al sinds januari 2007 een account ofzo, en ik ben nog niet populair [": Ik zal wel raar zijn ofzo.


    wat versta jij dan over populair zijn?


    All was well.

    BombInside schreef:
    Ik heb al sinds januari 2007 een account ofzo, en ik ben nog niet populair [": Ik zal wel raar zijn ofzo.

    Moet dat om vrienden te hebben dan? :')
    @Lize: Eigendunk? Hoe kóm je erbij! Ö


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ghehe koel ;3. Ik ben niet populair, heb hier niet veel vrienden, maar ik voel me gewoon goed en ik doe wat ik zelf wil ;3


    I don't need words to feel those lips.

    LizesBIATCH schreef:
    (...)
    Moet dat om vrienden te hebben dan? :')
    @Lize: Eigendunk? Hoe kóm je erbij! Ö


    Door die spiegel die op mijn kamer staat, vind je me lelijk of wat ? (cat)


    All was well.

    BarbiesDICK schreef:
    (...)

    Door die spiegel die op mijn kamer staat, vind je me lelijk of wat ? (cat)

    Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie is samen met Djooi het mooist van het hele land?
    'LIZE NATUURLIJK 8)'


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nou, toen ik hier net nieuw was, had ik wel wat vrienden, en een paar zijn dat nog.
    Eigenlijk maakte ik snel vrienden want Lisa is sociaal. (baby)