• Ja oke, ik ben serieus in de war nu. Ik ben al bijna een jaar op mijn exklasgenoot. Al de 4e keer ofzo dat ik op hem ben. Hij is superlief enzo. Alleen ik zie hem niet zo vaak. En hij SMS't nooit als ik hem SMS. Op MSN komt hij ook niet zo vaak online. En als hij wel online is durf ik niet zoveel met hem te praten. Want ik ben bang dat hij me niet meer mag enzo. We zijn al 1 jaar uitelkaar. Nu zit ik dus in de 2e. Maar nu ben ik hele lieve jongen tegengekomen in mijn klas. Hij zit ook gewoon in mijn klas. Zijn naam is Jelle. Hij zit voor me, en ik kan mijn ogen maar niet van hem afhouden. Als ik hem zie, dan krijg ik het niet benauwd ofzo. Maar als hij naar mij kijkt. voel ik het ook niet. Maar ik verwacht wel dat de vlinders binnenkort opkomen. Maar nu het probleem is. Ik heb zijn Hyves, MSN, Telefoon nummer niet. En ik durf het ook niet te vragen. Daar ben ik eenmaal te verlegen voor. 2 sletjes in mijn klas doen wel klef enzo bij hem. En hij bij hun. En dan denk ik. Flikker eens op joh kuthoertjes. Ja dat moest er ook bij :x. Maaaaar wie moet ik kiezen? God. sorry voor al het gezeik enzo.

    Bedankt voor het lezen! en het aanhoren van mijn bullshit.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2010 - 15:14 ]

    Zoek hem op op hyves meid!
    Hoppa, gewoon toevoegen en een beetje krabbelen 8D
    Na een paar krabbels kun je rustig zijn msn vragen.
    Echt, dat is de reden waarom ik hyves heb: leuke jongens inpalmen. :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik zou jezelf openstellen voor nieuwe jongens en dan komt die genaamde Jelle wel goed van pas. Vraag gewoon zijn msn, hyves of whatever. Hij zal je heus niet bijten. Oké, ik weet dat het vervelend is om dat aan iemand te vragen dat je leuk vind, maar verzin gewoon een leuke smoes (mag zelfs een doorzichtige zijn), zoals "Ik wil graag al mijn klasgenoten bij mijn msn hebben staan."


    If we had not a soul, music would have created it.

    Hyves kan je zo vinden :'D En de rest kan je vragen, je moet gewoon de kans nemen, denk ik :3 -zou ik ook tegen mezelf moeten zeggen :'DD-


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    [ bericht aangepast op 21 april 2019 - 12:27 ]

    Hmm, dankjewel voor jullie reacties <3.
    Nog meer tips?
    :Y)

    Ik zou gewoon kennismaken met die Jelle, wie weet wordt het wel wat en word je inderdaad verliefd! En anders een leuke flirt kan nooit kwaad.
    Ik zou die ex van je.. tja. Ik weet niet, ik zou eerst voor Jelle gaan.

    Haha, ik heb trouwens precies hetzelfde probleem als jij.
    Ben verliefd op m'n ex, is al bijna twee jaar uit, we smsen veel + msn + real praten we altijd. Maar er is ook een leuke jongen in m'n klas, Robin. Ik heb geen vlinders of zo maar ik móet altijd wel naar hem kijken in de les. (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Smartiepants schreef:
    Ik zou gewoon kennismaken met die Jelle, wie weet wordt het wel wat en word je inderdaad verliefd! En anders een leuke flirt kan nooit kwaad.
    Ik zou die ex van je.. tja. Ik weet niet, ik zou eerst voor Jelle gaan.

    Haha, ik heb trouwens precies hetzelfde probleem als jij.
    Ben verliefd op m'n ex, is al bijna twee jaar uit, we smsen veel + msn + real praten we altijd. Maar er is ook een leuke jongen in m'n klas, Robin. Ik heb geen vlinders of zo maar ik móet altijd wel naar hem kijken in de les. (':


    Ow haha. Nee Die ex-klasgenoot is niet mijn ex (':
    Zo bedoelde ik het niet haha. Ik bedoelde gewoon een oude klasgenoot.:Y)
    Ik heb nog nooit een vriendje gehad. Dus ik weet ook niet hoe ik het moet aanpakken:x