• Ik vroeg me af waar jullie zien wanneer er een nieuw concert van Tokio Hotel is in Nederland.
    Want ik wil heel graag een keer naar een concert van hun, en als ze in 2011 weer komen wil ik er ofcourse wel graag bij zijn. (:
    Alleen ik weet nooit waar je het kunt lezen dat ze naar Nederland komen en wanneer enz. en waar je de tickets dan gelijk kan kopen.

    Dus, does anyone know that? ;$


    Ik kijk wel soms op de Ahoy site, alleen daar snap ik niks van.


    Noch 1000 mal durch die Unendlichkeit dann sind wir endlich frei.

    nog niet gepland ;)


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Je kunt ook op Onlineticketshop.nl een nieuwsbrief nemen en dan krijg je elke week/om de zoveel dagen een mail van alle bekende artiesten die komen. Dus kun je altijd gewoon je mail checken of Tokio hotel er misschien tussen staat.


    Some people make the world special just by being in it

    tokiohotel.com -> tourdata? I dunno, maar google doet wonderen.
    En als ze in Duitsland optreden kun je daar misschien naartoe ofzo.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2010 - 19:23 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben dan wel geen Tokio Hotel-fan, maar wel concert-fan. Meestal loop ik gewoon toevallig aan tegen het nieuwtje, of een vriendin doet dat en dan ga ik met haar mee. Maar als je het graag van een bepaalde band wil weten, kun je misschien gewoon de site met enige regelmaat checken.

    Vooral Tokio Hotel Holland en Tokio Hotel Dutch Street Team in de gaten houden. Die weten altijd alles als eerste.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    als het gezegd word wil je het dan tegen mij zeggen, want ik wil ook heel graag_O_(H)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Euphoria schreef:
    Vooral Tokio Hotel Holland en Tokio Hotel Dutch Street Team in de gaten houden. Die weten altijd alles als eerste.


    Inderdaad, of je kan ook gewoon op de site van Ahoy of van LiveNation kijken. Alhoewel ik niet weet of LiveNation ook geldig is in Nederland (al denk ik van wel)


    One Day you'll remember me...

    Van m'n vriendin heb ik gehoord dat er in begin 2011 weer een concert zal plaatsvinden van TH

    ik weet niet zo zeker ik hoop het


    Je mpp moeder swaa

    Euphoria schreef:
    Vooral Tokio Hotel Holland en Tokio Hotel Dutch Street Team in de gaten houden. Die weten altijd alles als eerste.


    Of natuurlijk WeTokioHotel.tk ;]


    Je mpp moeder swaa

    ik had op tokio hotel holland iets gelezen over een reebok concert
    maar daar kon je niet heen ofzo als je uit nederland kwam
    (het was nogal vaag)


    Over and out-

    Nee, ze hebben wel al de tourdata voor Latijns-Amerika gepland, maar voor de rest nog niets.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    het is zo lang geleden dat ik ze weer heb gezien, ik wil ook weten wanneer ze komen!
    maar ze hebben het zo druk met amerika dat ze ons kleine landje misschien gaan vergeten :(