• Ik dacht, nou, laat ik even de eerste klassers gaan ontmoeten, gewoon even gezellig doen, en ik had een tussenuur, en niks te doen.
    Dus, terwijl ik heel aardig vraag of ze het leuk hebben op school, krijg ik dit antwoord terug; 'Tief lekker op.'
    Oh, nou, sorry hoor. Ik probeer ook maar aardig te zijn #_#.
    Serieus, de eerstejaars zijn echt, fcking gemeen bij ons op school, want bij een jongen uit mijn klas is dit ookal gebeurt :3.
    Heeft iemand ook vervelende eerstejaar :Y)?


    Ik wil btw geen eersteklassers @ Quizlet beledigen, rofl :'D.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2010 - 20:39 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    GhostHarbour schreef:
    (...)

    Ik ga nooit meer naar de kluisjes omdat het daar altijd helemaal vast staat xD Niet normaal gewoon.
    Jij hebt tenminste nog een kluis ik kom daar zelden en niet meer omdat ik daar nooit iets in stop en iemand mn kluissleut gaf en hem is wkijtgeraakt en niet meer terug wil geven


    You're Never To Old To Make Your Dreams Come True

    Bij mij zijn de eerste klassers echt irritant, ze rennen door de gangen als gekken, springen duwen en denken dat ze 'stoer' zijn >.<

    Ooh, bij ons was echt een superschattig jongetje, die liep naar het biolokaal, zei 'Oeps.' en draaide zich toen weer om. Hij zei het zoo schattig!


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Wow, toen ik nog naar school ging ware het de brugklassers die geplaagd werden..Nu lijken de rollen zowat omgedraaid.. ( niet dat ik iemand was die brugklassers lastig viel, heb daar z'n hekel aan )

    [ bericht aangepast op 8 okt 2010 - 21:14 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Toxoplasmose schreef:
    Sommige denken dat ze stoer zijn,Alleen omdat ze op de Middelbare zitten.
    Ik bedoel kom op zeg,Heb toch respect voor anderen


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    haha, *L*osers! op ottogracht heb je wel n paar die denken dat ze het zijn, mr ja... dat zijn de stomme blonde barbies! en 2 bv's die ook wel stoer doen. 1 van de 2 was vroeger nog luek, maar hieng te veel uit met zo'n blondie, en is nu zelf ok zo geworden, helaas.

    ooh en het leuke is dat er elk jaar veel nieuwerds zijn! ik heb nu n crush op n nieuwerd uit 5tbk :$


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    bij ons op school zijn de eerste klassers volgens mij bang voor ons, ze ontlopen ons altijd als we voorbij lopen gaan ze met een grote boog om ons heen enzo, hihi;$ best wel grappig. ;p


    Life is a beautiful struggle

    Mhaha mijn broer is eerstejaars dus hij is gemeen tegen mij...


    When I was born the devil said damn competition >.<

    GhostHarbour schreef:
    (...)

    Ik ga nooit meer naar de kluisjes omdat het daar altijd helemaal vast staat xD Niet normaal gewoon.


    agh je wordt er gek van.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    bij MIJN kluisje staan geen eerste klassers, want die jaag ik allemaal weg muwhahahahahahaha. Hoe ik dat doe is heel simpel, ik ga een arrogant staan zwaaien met m'n sleutels. Maar ik draag ook alleen zwart en zwarte make-up zou dat er wat mee te maken hebben?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Het zal aan de eersteklassers van dit jaar liggen.
    Wij hebben een hele aparte school dus bij ons is vierdeklassers wil ook wet. En die bruggertjes doen heel arrogant en sletterig en groot. Ik had er laatst nog één die noemde me uit het niets 'K*nkerhoer, heb je een probleem of zo?' Nou ik ging helemaal stuk. Vooral omdat ze zo klein zijn en dan op de vaste plek van mijn groepje gaat zitten en heel stoer roken en zo. Dus wij gaan ze altijd leren inhaleren, stikken ze de dievenmoord, da's wel grappig, maar ik heb echt iets tegen de eersteklassers van dit jaar, bij mij op school dan want met andere scholen heb ik niks te maken.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Die bruggers bij ons zijn echt erg. :3.


    Alleen maar tranen van geluk

    Die van mij zijn zo vervelend 8D
    Ik zat gister zo'n hele moeilijke toets te maken,
    gaan die kinderen basketballen.
    Keihard gillen & schreeuwen voor die bal.
    Nu heb ik een dikke onvoldoende 8D
    En ze denken dat ze interessant zijn ofzo, haha
    Dan gaan ze naar je roepen ''Hee meisje.''
    En als ik dan antwoord, dan lopen ze snel weg 8D

    Jaja, ik vind ze vervelend.

    Onze eerstejaars zijn echt groot. Ik bedoel, ze zijn bijna allemaal groter dan mij o.o
    Maar er zit echt een klein jongetje en die komt nog niet tot aan mijn borst en die is echt schattig. Want wij hebben fietshaken waar we onze fietsen moeten aanhangen en hij was zo klein dat het niet lukte en dat was schattig, haha. Toen gingen een paar zesdejaars hem helpen, maar toen viel zijn ketting er nog van, vet zielig enzo :'D En toen gingen die zesdejaars hem weer helpen en toen mompelde hij 'bedankt' en ging hij weg. Haha, echt koddig (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik ben 1ste jaars -ben vorig jaar blijven zitten, zou dus normaal in 't 2de jaar moeten zitten-. Maar, nu zit ik dus weer met die meisjes in de klas, die juist uit de lagere school komen, bang zijn van jongens en altijd lachen en bij dezelfde persoon zijn. Dat is best stom, maar ach over een klein jaartje is dat allemaal terug voorbij hoop ik. Ik durf trouwens niet eens praten met een persoon die hoger zit dan 't 3de jaar.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 12:35 ]


    i hate everyone