• Ik dacht, nou, laat ik even de eerste klassers gaan ontmoeten, gewoon even gezellig doen, en ik had een tussenuur, en niks te doen.
    Dus, terwijl ik heel aardig vraag of ze het leuk hebben op school, krijg ik dit antwoord terug; 'Tief lekker op.'
    Oh, nou, sorry hoor. Ik probeer ook maar aardig te zijn #_#.
    Serieus, de eerstejaars zijn echt, fcking gemeen bij ons op school, want bij een jongen uit mijn klas is dit ookal gebeurt :3.
    Heeft iemand ook vervelende eerstejaar :Y)?


    Ik wil btw geen eersteklassers @ Quizlet beledigen, rofl :'D.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2010 - 20:39 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Bladder schreef:
    de eerste jaars zijn zo aso! bij mij op school pikken ze onze vaste tafel in van de klas! en dan willen ze niet eens weg!

    HAHA Als ze onze plek in pikken en ze zien ons alleen al met zijn allen vet arrogant kijken, weten ze niet hoe snel ze weg moeten :'D Laat staan als we onze bek opentrekken..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    HAHA Als ze onze plek in pikken en ze zien ons alleen al met zijn allen vet arrogant kijken, weten ze niet hoe snel ze weg moeten :'D Laat staan als we onze bek opentrekken..


    Dat doen wij dan ook maar dan gaan ze niet weg! Hoe aso kan je zijn?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Aahw wij hebben keilieve bruggers!


    ars moriendi

    Bladder schreef:
    (...)

    Dat doen wij dan ook maar dan gaan ze niet weg! Hoe aso kan je zijn?

    Haha nouja je moet ze gewoon hard aanpakken, en vanaf het begin angst inboezemen.. Niemant pikt onze gatindemuur pauzeplek, en die smurfen al helemaal niet. 'Poten AF'.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2010 - 19:23 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Al die eerste jaars bij ons zijn zo fúcking arrogant en sletterig. (cat) En dat terwijl niet iedereen op TTO zou moeten worden toegelaten en er eigenlijk alleen maar slimme en vriendelijke kinderen op hebben gezeten. Het irriteert me echt heel erg. :Y)


    Your call, Detective Shinypants.

    Onze bruggers zijn dit jaar eng groot. Alhoewel, het gemiddelde wordt door een stuk of 3 ook weer flink omlaag gehaald maar toch, sommige zijn langer dan 1.75 of zo 0.o


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    OHMYCHASER schreef:
    Al die eerste jaars bij ons zijn zo fúcking arrogant en sletterig. (cat) En dat terwijl niet iedereen op TTO zou moeten worden toegelaten en er eigenlijk alleen maar slimme en vriendelijke kinderen op hebben gezeten. Het irriteert me echt heel erg. :Y)

    Zitten er geen slimme en vriendelijke mensen op andere opleidingen dan? Lichtelijk neerbuigend..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik vind ze verschrikkelijk. Met het geren, geduw en de mega tassen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Zitten er geen slimme en vriendelijke mensen op andere opleidingen dan? Lichtelijk neerbuigend..

    Jawel, maar dat bedoel ik niet. Ik ben alleen gewend dat eigenlijk iedereen die vorig jaar eerste jaars was (inclusief mezelf) vrij aardig was. :') Dan snap ik niet dat er zoveel veranderd is?


    Your call, Detective Shinypants.

    GhostHarbour schreef:
    Onze bruggers zijn dit jaar eng groot. Alhoewel, het gemiddelde wordt door een stuk of 3 ook weer flink omlaag gehaald maar toch, sommige zijn langer dan 1.75 of zo 0.o


    *gnuift*
    ha! bij ons worden ze ieder jaar kleiner. ik zweer het, sommige zijn kleiner dan mijn 10 jarige zusje. niet normaal.
    maar als er vervelende wuppen zijn, die mega lang bij de kluisjes hangen (echt er doen er 2x zo lang over als ik!)
    kijk ik gwn heel arrogant en weg zijn ze (jaja gemeeeen i know)


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik kom eigenlijk zelden in aanraking met onderbouwers omdat we verschillende pauze's hebben en ze de meeste vakken in een andere vleugel volgen. Ik vind ze wel irritant, maar dat is meer omdat die keer dat ik ze zie ze bezig zijn met het rommelen in hun kluisje waardoor ik niet bij de mijne kan XD.

    Bij ons zijn ze echt schattig; de meeste dan
    maar ze lopen soms zo heerlijk in de weg -.-


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik bemoei me niet met de Bruggers. Ook al heb ik wel een awesome jongetje ontmoet toen ik vooor de zoveelste keer op de gang stond. :'3 ik krijg nog sigaretten van hem. <3


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Diaphanous schreef:
    (...)

    *gnuift*
    ha! bij ons worden ze ieder jaar kleiner. ik zweer het, sommige zijn kleiner dan mijn 10 jarige zusje. niet normaal.
    maar als er vervelende wuppen zijn, die mega lang bij de kluisjes hangen (echt er doen er 2x zo lang over als ik!)
    kijk ik gwn heel arrogant en weg zijn ze (jaja gemeeeen i know)


    Ik ga nooit meer naar de kluisjes omdat het daar altijd helemaal vast staat xD Niet normaal gewoon.


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Bij ons zijn ze dit jaar gwoon raarder dan ooit. Nemen ze elkaars handen vast -alsof je iemand n hand geeft-, en gaan ze met de andere vrije hand, elkaar slaan x'D
    Echt haha, wat een logica x']
    Ohja, en vndaag had n vriendin van me de tas vn n bruggie achter haar verstopt. Hij helemaal in de stress omdat zn tas weg was, echt geniaal haha xD


    Inspiration can hit you any time