• Ik dacht, nou, laat ik even de eerste klassers gaan ontmoeten, gewoon even gezellig doen, en ik had een tussenuur, en niks te doen.
    Dus, terwijl ik heel aardig vraag of ze het leuk hebben op school, krijg ik dit antwoord terug; 'Tief lekker op.'
    Oh, nou, sorry hoor. Ik probeer ook maar aardig te zijn #_#.
    Serieus, de eerstejaars zijn echt, fcking gemeen bij ons op school, want bij een jongen uit mijn klas is dit ookal gebeurt :3.
    Heeft iemand ook vervelende eerstejaar :Y)?


    Ik wil btw geen eersteklassers @ Quizlet beledigen, rofl :'D.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2010 - 20:39 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik ben wel eens gebeukt door zo'n bigbag.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Snor schreef:
    Ik ben wel eens gebeukt door zo'n bigbag.


    ik oook!


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Eersteklassers willen ook even laten zien hoe stoer te zijn, met zulke opmerkingen zijn ze namelijk echt cool, toch? Haha nee, maar zoiets heeft een eersteklasser nog nooit tegen me gezegd. Wel een jongen vorig jaar (uit de tweede klas). Ik feliciteerde ik hem met zijn verjaardag, kreeg ik als antwoord: 'Hou je k***** bek, k*****hoer.' Ja, ik deed er even sterretjes, ik vond het niet echt beleefd om het volledige woord er neer te zetten. (:

    Ja, ze schreeuwen allemaal veel te hard joh.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik ben eerste jaars xD


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nee man eerstejaars worden altijd afgekakt door iedereen, haha :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    de eerste jaars zijn zo aso! bij mij op school pikken ze onze vaste tafel in van de klas! en dan willen ze niet eens weg!


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Er is 1 jongentje, die mijn beste mate is geworden. He is so adorable. Maar de rest is allemaal arrogant en hoerig. Vreselijk irritant. Je verwacht echt niet dat een eerste klasser naar een derde klasser 'teringslet' roept. Eergisteren nog meegemaakt. Was wel grappig want iedereen schold haar meteen uit, maar toch. Als je brugklasser ben, vind ik niet dat je het recht hebt om dat te zeggen. Oke, hogere klassen zijn niet beter ofzo, maar toch.

    Bigfoot schreef:
    Eersteklassers willen ook even laten zien hoe stoer te zijn, met zulke opmerkingen zijn ze namelijk echt cool, toch? Haha nee, maar zoiets heeft een eersteklasser nog nooit tegen me gezegd. Wel een jongen vorig jaar (uit de tweede klas). Ik feliciteerde ik hem met zijn verjaardag, kreeg ik als antwoord: 'Hou je k***** bek, k*****hoer.' Ja, ik deed er even sterretjes, ik vond het niet echt beleefd om het volledige woord er neer te zetten. (:

    dat was zo grappig toen,

    op onze vorige school moesten we coach zijn voor de 1e klassers, ik had 1 jongen was opzich nog normaal en 1 meisje, dat meisje was echt zo apart! Kwam ik haar tegen in de gang zei ik hoi hield ze haar lippen op elkaar, als k haar wat vroeg hield ze weer haar lippen op elkaar, zo apart! en de meeste 1e klassers zijn gewoon beetje irritant. Oja vandaag ook zo grappig, paar 2e klassers stonden voor mijn kluisje, ik wou naar mn kluisje dus ik loop en duw me een beetje tussen hen door. Hoor ik opeens, jezus doe normaal joh, slet (ja dat zeiden ze echt sorry voor mn taalgebruik) dat vond k ook niet normaal.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2010 - 20:28 ]

    Bladder schreef:
    de eerste jaars zijn zo aso! bij mij op school pikken ze onze vaste tafel in van de klas! en dan willen ze niet eens weg!


    nou dankje ik ebn eerste jaars(cat)

    nee hoor ik doe nooit eimand kwaat :P:P
    Iedereen kent me nou al op school terwijl ik in het begin niemand kende xD


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wij hebben 1e+2e op een ander gebouw zitten. Dus wij krijgen elk jaar verse derdeklassertjes: IRRITANT! ze denken dat ze cool zijn omdat ze nu op het hoofdgebouw zitten, ze staan allemaal in bosjes voor de school te roken en alleen maar te gillen. Gosh. :x


    It's time to be happy again.

    die van ons zijn gewoon klein:Y) en dan hebben ze van die gigantische schoenen=)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wij hadden eens zo'n kneuzig eerstejaars hardcoregastje bij ons op school. Letterlijk een kop kleiner en nog een vette bek. Die was ons op een gegeven moment gevolgd. Op een gegeven moment zei ik: Kom maar hier als je zo nodig problemen wil maken, en toen hield ie het alleen maar met nutteloos gezeik. Goh, wat had ik 'm graag nog een kop kleiner willen maken 8]


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha. Die gasten zijn echt sneu, gewoon. :Y)


    Hope goes lost but never dies.

    heriotza schreef:
    aahaha nou lekker dan *__*
    die van ons zijn vet schattig xD
    en heeel klein,
    een lijkt op een kabouter want die is echt niet kleiner dan ik was toen ik 6 was.(A)


    ik ben nie zoo klein vergeleken met de 4 de klassers. -ong 4 cmxD- iedereen is best klein op onze school:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor