• Zowel van miserie als van geluk. Ik had vandaag mijn laatste examen (mondeling geschiedenis) en dat ging vrij goed (de enige vraag die ik niet super goed kon beantwoorden was de praktische reden waarom Hitler Operatie Barabarossa in gang had gezet. Ik had dus een hele uitleg gegeven over de ideologie erachter, maar praktisch ... toen ze me een hint wilde geven en vroeg "aan de Kaspische zee, wat is er daar?" was het enige antwoord waar ik op kon komen "water"), maar de rest van mijn examens zijn los gefaald, dus de kans dat ik blijf zitten is immens groot. Wat ook direct de reden is dat ik na mijn examen helemaal in paniek geslagen ben en ben beginnen wenen waar nog twee klasgenoten en die leerkracht bij zaten, jammer genoeg.

    Voornamelijk om het feit dat ik compleet geen energie meer had, al drie jaar niet meer en dat ik me schuldig voel over alles wat de voorbije drie jaren gebeurd is en dat ik bang ben en super onzeker enzoverder enzovoort. Nu goed, uiteindelijk ga ik dus naar buiten en terug naar huis.

    Als ik een paar uur later op facebook kijk, zie ik dat mijn godsdienstlerares me een bericht gestuurd heeft met de volgende afbeelding:



    Ik ben echt beginnen huilen van dankbaarheid en blijdschap van hoe lief dat berichtje wel niet was. Heeft m'n dag echt immens gemaakt.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nahw, dat is echt ontzettend lief van je docent. <3 En het komt allemaal inderdaad ook goed. Het lijkt misschien wel alsof het maar blijft regenen. Maar de zon komt terug, echt waar. Voor ondertussen big hugs though. Much big hugs. <3


    Smile. You're beautiful. <3

    Awhhh dat is zo zo lief en aardig!! Het gaat goed komen, heb er vertrouwen in en dit is alleen maar het bewijs dat er mensen zijn die aan je denken!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Dat is echt lief!!
    En heb vertrouwen in jezelf! Het komt vast wel goed!


    -

    Wat ontzettend lief! Het wordt soms onderschat hoeveel een leraar voor je kan betekenen.
    En zoals de rest ook zegt, uiteindelijk komt het allemaal goed (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ooh, dat is echt super lief van de godsdienstlerares! Zo zie je maar weer dat docenten zich het leed van hun leerlingen echt wel aantrekken.
    En wat de reden erachter betreft. Je zult zien dat het een heuse verademing is als al jaren achtereen hard werkt om over te kunnen en dan blijf je een jaar zitten. Gewoon even rustig ademhalen, zo voelt het. Sterkte in ieder geval!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Livsnjutare schreef:
    Wat ontzettend lief! Het wordt soms onderschat hoeveel een leraar voor je kan betekenen.
    En zoals de rest ook zegt, uiteindelijk komt het allemaal goed (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het spijt me voor mijn late reactie, maar ik wilde even afwachten tot ik mijn resultaten had/wist of ik door was. Ergens moet een mirakel gebeurd zijn, want mijn godsdienstleerkracht (dezelfde van het tekstje) stuurde vandaag dit in de groepschat van de proclamatie: "Beste leerlingen, de deliberatie zit erop (jullie moeten geen telefoontjes verwachten)", wat dus betekent dat ik wonder boven wonder tóch geslaagd ben. Ik ben beginnen huilen van geluk en zit nog steeds half te trillen, want ik kan dit echt amper geloven.

    Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor jullie lieve woorden en tekstjes en dat jullie tijd hebben genomen me gerust te stellen want hoewel ik pas zo laat reageer, echt waar, het betekent heel veel voor me. Super, super bedankt iedereen. Wow. Echt. Me loves all of you. <3 <3 <3


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wat fijn, supergoed gedaan! Gefeliciteerd (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik zie dat ik wat laat ben om hier op te reageren, dus ik reageer maar op je update:

    Wat super! Gefeliciteerd!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ubuntu schreef:
    Het spijt me voor mijn late reactie, maar ik wilde even afwachten tot ik mijn resultaten had/wist of ik door was. Ergens moet een mirakel gebeurd zijn, want mijn godsdienstleerkracht (dezelfde van het tekstje) stuurde vandaag dit in de groepschat van de proclamatie: "Beste leerlingen, de deliberatie zit erop (jullie moeten geen telefoontjes verwachten)", wat dus betekent dat ik wonder boven wonder tóch geslaagd ben. Ik ben beginnen huilen van geluk en zit nog steeds half te trillen, want ik kan dit echt amper geloven.

    Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor jullie lieve woorden en tekstjes en dat jullie tijd hebben genomen me gerust te stellen want hoewel ik pas zo laat reageer, echt waar, het betekent heel veel voor me. Super, super bedankt iedereen. Wow. Echt. Me loves all of you. <3 <3 <3

    Gefeliciteerd!!! Wat fijn :)


    hell yeah i’m a catholic i’ve been addicted to cats my whole life