• sinds twilight heeft iedereen een bepaald beeld van vampieren en weerwolven.
    maar in het echt zijn ze anders. vampieren glinsteren niet in de zon. ze worden er ziek van. heel veel verhalen die mensen beschouwen als verhalen zijn in het echt geen verhalen, maar werekelijkheid.

    mijn vraag geloven jullie het ?

    gr wendycash

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Ja. Er zijn mensen die bloed drinken.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    De vampier is een beestje dat op een vleermuis lijkt. :'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ja, er zijn van die creeps die bloed drinken.
    Maar ik geloof niet in weerwolven.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2010 - 15:45 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hu, ik snap het niet helemaal. :X

    Ik geloof iig niet in vampieren en weerwolfen. Dat is gewoon dikke onzin.

    Ik geloof wel in gestoorde mensen die bloed drinken, mensen met een personlijkheidsstoornis die denken dat ze een hond zijn, mensen met een abnormale haargroei, mensen met een abnormaal bleke huid, ook in reuzachtige vleermuizen en in hondsdolheid, niet dat dat er nou veel mee te maken heeft, maarja. XD

    [ bericht aangepast op 23 okt 2010 - 15:46 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Nee geloof ik niet.


    Your make-up is terrible

    Warfarer schreef:
    Hu, ik snap het niet helemaal. :X

    Ik geloof iig niet in vampieren en weerwolfen. Dat is gewoon dikke onzin.

    Ik geloof wel in gestoorde mensen die bloed drinken, mensen met een personlijkheidsstoornis die denken dat ze een hond zijn, mensen met een abnormale haargroei, mensen met een abnormaal bleke huid, ook in reuzachtige vleermuizen en in hondsdolheid, niet dat dat er nou veel mee te maken heeft, maarja. XD



    Precies wat ik wou zeggen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    met de vampieren bedoel ik eigenlijk energie vampieren ze bestaan echt je kunt het opzoeken op internet gr wendycash

    ps energie vampieren drinken geen bloed ze stelen enregie van mensen


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Nou ehm, nee niet echt nee.


    Everything is worse without music.

    Niet in de zin van mythische figuren, maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn die écht bloed drinken.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Warfarer schreef:
    Hu, ik snap het niet helemaal. :X

    Ik geloof iig niet in vampieren en weerwolfen. Dat is gewoon dikke onzin.

    Ik geloof wel in gestoorde mensen die bloed drinken, mensen met een personlijkheidsstoornis die denken dat ze een hond zijn, mensen met een abnormale haargroei, mensen met een abnormaal bleke huid, ook in reuzachtige vleermuizen en in hondsdolheid, niet dat dat er nou veel mee te maken heeft, maarja. XD


    They fell in love, didn't they?

    ik geloof er niet in


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    wendycash schreef:
    met de vampieren bedoel ik eigenlijk energie vampieren ze bestaan echt je kunt het opzoeken op internet gr wendycash

    ps energie vampieren drinken geen bloed ze stelen enregie van mensen



    leer eens typen x'D Waar heb je het over? Dat worden nog altijd geesten genoemd hoor.


    Your make-up is terrible

    Tunstall schreef:
    Ja. Er zijn mensen die bloed drinken.


    Hope goes lost but never dies.

    Assassin schreef:
    leer eens typen x'D Waar heb je het over? Dat worden nog altijd geesten genoemd hoor.


    nee geen geesten ja die heb je ook geesten die dat doen maar zoek maar eens op internet naar energie vampieren je zult meer vinden dan je denkt ik draai soms de letters om niet op letten

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 okt 2010 - 16:41 ]


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Slime schreef:
    Niet in de zin van mythische figuren, maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn die écht bloed drinken.


    effort never betrays you