• Ik dacht, nou, laat ik even de eerste klassers gaan ontmoeten, gewoon even gezellig doen, en ik had een tussenuur, en niks te doen.
    Dus, terwijl ik heel aardig vraag of ze het leuk hebben op school, krijg ik dit antwoord terug; 'Tief lekker op.'
    Oh, nou, sorry hoor. Ik probeer ook maar aardig te zijn #_#.
    Serieus, de eerstejaars zijn echt, fcking gemeen bij ons op school, want bij een jongen uit mijn klas is dit ookal gebeurt :3.
    Heeft iemand ook vervelende eerstejaar :Y)?


    Ik wil btw geen eersteklassers @ Quizlet beledigen, rofl :'D.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2010 - 20:39 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Err.. Ik zit op en school vanaf 3des. En die zijn vervelend -zit zelf in het 5e- Er zijn in de wc's 4 kranen en spiegels. Ze staan daar in groepjes rond, hun haar perfect te leggen, schmink bij te werken... Je vraagt dan of je door mag, om je handen te wassen, negeren ze je. Je vraagt het nog eens 'Oei, we staan precies in de let -weg-'. Je méént het?


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    CarmineG schreef:
    Err.. Ik zit op en school vanaf 3des. En die zijn vervelend -zit zelf in het 5e- Er zijn in de wc's 4 kranen en spiegels. Ze staan daar in groepjes rond, hun haar perfect te leggen, schmink bij te werken... Je vraagt dan of je door mag, om je handen te wassen, negeren ze je. Je vraagt het nog eens 'Oei, we staan precies in de let -weg-'. Je méént het?


    bij ons staan ze daar altijd met stijltangen en zo. Bij muziek zijn er zelfs sommigen die hun schmink bijwerken


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Nee, bij mij gelukkig niet O.o
    Ze pakken wel altijd zonder te vragen een stoel van de tafel waar je zit, terwijl die vaak bezet is (maar die persoon is naar de wc of whatever) maar eigenlijk doet iedereen dat :P


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bij ons zijn de brugwippers vet bang van ons :3 -like als je iets zegt springen ze gelijk op, trillen en rennen naar hun lokaal toe x3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Uh ik zou hetzelfde zeggen als die brugger xD
    Geen vervelende eerstejaars hier, alleen nerdjes
    -edit-
    oja, mijn broertje

    [ bericht aangepast op 6 okt 2010 - 21:14 ]


    Today will be Girl's Day party with you~

    Bij ons zijn ze echt heel klein. Ik ben 1.54 m en die brugklassers zijn echt minstens een kop kleiner. Hoe klein willen ze zijn? En bij ons zijn ze gewoon raar o.o. In de pauze staat er gewoon zo'n hele klas bij elkaar. Nou hadden wij in de 2 klas voor Dans, drama en muziek een volgopdracht (dat als de 1 iets doet, de rest het na moet doen. Als een ander met iets anders begint, doet de rest dat weer enz). En het leek net alsof die bruggers die opdracht deden. En toen gingen wij ze echt bestuderen en toen vonden we ze echt raar o.o'
    Oké, dit klinkt echt alsof ik geen leven heb x3


    To live would be an awfully big adventure

    Tragically schreef:
    Bij ons zijn de brugwippers vet bang van ons :3 -like als je iets zegt springen ze gelijk op, trillen en rennen naar hun lokaal toe x3



    bij ons ook, zo grappig om te zien en
    serieus ik zweer dat ik niet zo klein was toen ik in het eerste zat...
    niet kwaad bedoeld ofzo maar de meeste komen nog niet tot aan mijn middel en ik ben 1m74.5 O_o


    Change, the only good thing in this world.

    Affliction schreef:
    (...)


    bij ons ook, zo grappig om te zien en
    serieus ik zweer dat ik niet zo klein was toen ik in het eerste zat...
    niet kwaad bedoeld ofzo maar de meeste komen nog niet tot aan mijn middel en ik ben 1m74.5 O_o

    Ja inderdaad, ik had btw die lengte die jij nu hebt in de brugklas(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Hahahahaha. Omg, ik zou echt gaan terug schelden. :'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik zou het wel raar vinden moest ik nog in de 1e zitten als iemand van de 3e naar me toe kwam en dat zou vragen :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Bij ons zitten de eerste en tweede jaartjes op een aparte speelplaats :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ja! Ik zat vandaag bij Duits en er waren van die eerste-klassertjes door de ramen aan het loeren en grijnzen en zo. Echt, en dan kom je naar buiten, gaan ze expres elkaar tegen je aangooien en zo. En dan roep je van; rot op. Krijg je nog een grote bek ook! Asociaal. Ik heb ze wel even duidelijk gemaakt dat ik dat niet pik. :'3
    En nee, niet met geweld. (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    OHMYJROCK schreef:
    Ja! Ik zat vandaag bij Duits en er waren van die eerste-klassertjes door de ramen aan het loeren en grijnzen en zo. Echt, en dan kom je naar buiten, gaan ze expres elkaar tegen je aangooien en zo. En dan roep je van; rot op. Krijg je nog een grote bek ook! Asociaal. Ik heb ze wel even duidelijk gemaakt dat ik dat niet pik. :'3
    En nee, niet met geweld. (krul)


    hoe heb je het ze dan duidelijk gemaakt?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Hahaha :'D
    Wij zagen laatst onze ex-bio leraar met zijn klas en toen vroegen we of het eersteklassers waren en toen zei zo'n meisje; 'omg, they thought we were first years!!' -tto- :'DDD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Haha onze wuppen zijn nog zo lekker vers en bang :Y)
    We zien ze ook steeds sneller langs onde pauzeplek lopen.. (Zou het komen doordat we in de gangen frisbeeën en gewoon doorgaan als ze besluiten dwars door ons heen te lopen? Moet je ook niet doen dan ._.)


    Everything means nothing, if I ain't got you.