• Ik dacht, nou, laat ik even de eerste klassers gaan ontmoeten, gewoon even gezellig doen, en ik had een tussenuur, en niks te doen.
    Dus, terwijl ik heel aardig vraag of ze het leuk hebben op school, krijg ik dit antwoord terug; 'Tief lekker op.'
    Oh, nou, sorry hoor. Ik probeer ook maar aardig te zijn #_#.
    Serieus, de eerstejaars zijn echt, fcking gemeen bij ons op school, want bij een jongen uit mijn klas is dit ookal gebeurt :3.
    Heeft iemand ook vervelende eerstejaar :Y)?


    Ik wil btw geen eersteklassers @ Quizlet beledigen, rofl :'D.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2010 - 20:39 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Hahahaha wat ontzettend schattig x'D


    -

    nee, maar een van de eerste jaars heeft wel een leraar een bloedneus geklopt en 3 andere leraren geslagen. WAt wil je, hij had een ADHD aanval


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Ik heb vandaag een cuterd gespot, en hij was zoooooo lief. Oja ik heb hem gehighfived, nice :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Een eerstejaar zei -ik heb het gehoord, ja.- "Wehjooo, boks strafstudiemaatjeh!" Tegen een ander mens. Ik zo; Wtf? Heeft die dikzak nù al een strafstudie?
    Goh, hij heeft al elke tweedejaar uitgescholden, hij voelt zich blijkbaar te veel. Hij mag wel eens gestraft worden ja. (cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Sommige denken dat ze stoer zijn,Alleen omdat ze op de Middelbare zitten.
    Ik bedoel kom op zeg,Heb toch respect voor anderen


    Je moer op een stokkie G!

    Haha, omfg ^^ Je stond daar zeker met een open mond te staren ? :Y) Nee, ik heb geen last van de eerste jaartjes (': misschien omdat ik zelf nieuw ben (':


    We're hiding behind skin that's too tough

    oh ja en een heeft een meisjes glletje en houdt er van de aandacht van heel de speelplaats te hebben


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    ik ben eerste klasser 8D. maar wij zijn niet vervelend xD. en je doet niks verkeert ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Oh en ik zit op het MBO dus mijn 1e jaars zijn al adolescent en gedragen zich fatsoenlijk (nerd)


    -

    hahaha, omg ik stond op de trap en ik zo een vriendin seinen kijk daar !
    waar?
    daaar!
    waaar?
    onder je!
    zooo kleine brugger echt schattig xd


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik zit op een aparte locatie dit jaar, vanwege verbouwingen dus brugwuppers hebben we hier niet. Heeeeeeeerlijk (krul)


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ik zit op een aparte locatie dit jaar, vanwege verbouwingen dus brugwuppers hebben we hier niet. Heeeeeeeerlijk (krul)
    Hebben wij ook, de brugpiepers zitten in een apart gebouw. Maar dan hebben we bij ons weer de tweedeklassers die behoorlijk veel op 1e klassers lijken..


    it's so empty living behind these castle walls

    ik en een vriendin riepen heel hard door de gangen heen dat we een eerste jaar als huisdier wilde, omdat we ze schattig vonden en ze makkelijk in een kooitje onder ons bed kunnen, zo klein zijn ze.

    Werd niet gewaardeert., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    aahaha nou lekker dan *__*
    die van ons zijn vet schattig xD
    en heeel klein,
    een lijkt op een kabouter want die is echt niet kleiner dan ik was toen ik 6 was.(A)


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    De mijne zijn echt grappig ;'D Ik zat zo in de studiezaal en dr staat daar een groepje kinders voor de deur. En die studieleerkracht gaat daar zo naar toe: Hebben jullie studie ?
    Kinders: -in koor én met een heeeeel hoog stemgeluid- Ja meneer.
    Leerkracht: Welke klas ?
    Kinders: -opnieuw in koor én highpitched- 1blablabla

    Jongeh, ik lag echt strijk, then again: ik heb ook géén gevoel voor humor, whatsoever ;'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.