Jaja, heel gezellig allemaal.
Mijn buurvrouw (die jullie misschien nog kennen uit een ander topic van me) is vandaag officieel geflipt. Ik kwam dus thuis van een vriend, zie ik een politieauto en een politiemotor staan. Zegt er ineens een vrouw uit mijn straat tegen me: 'Pas op, er ligt glas voor je deur.' Dus ik vroeg me al af wat er aan de hand was. Loop ik de woonkamer in, zit er ineens een politieagent op de bank. Dus ik vroeg zo wat er aan de hand was, blijkt het dat mijn buurvrouw onze ruit van de deur heeft ingegooid met een wijnfles (er zat zelfs nog wijn in, wat lekker nu op onze deur plakt). Oké, er zit alleen een sterretje in de ruit, maar het is alsnog niet normaal vind ik. Ook ligt er nu een hele hoop glas voor de deur. Ook blijkt mijn buurvrouw naar mijn hond geroepen te hebben: 'Bijke (naam van mijn hond), ik wil je neuken!'
Dus ze zouden haar dus meenemen, was wel een kleine troost om haar die politieauto in geduwd te zien worden (huppelend en al). Nu kan het echter wel zijn dat ze vanavond weer terug is (zoals gewoonlijk), maar ik hoop natuurlijk dat ze nooit meer terug komt.
Anyway, hebben jullie ook zulke "geweldige" buren? (:
Edit: Vanochtend om half tien is ze weer thuisgekomen. Zo gezellig!
Edit2: Jaja, jongens. Vandaag is ze weer bezig geweest. Deze keer waren het alleen 14 flessen op één dag. De politie is hier al 2 keer geweest, maar kunnen haar niet meenemen omdat de ramen deze keer niet kapot zijn gegaan. Maar ze gooide dus wel mooi 14 flessen. Heerlijk. Nu maar afwachten hoe het vanavond gaat..
[ bericht aangepast op 12 okt 2010 - 17:40 ]