• Mss hebben jullie ooit wel een topic van me gezien over een bff(laten we der Amber noemen) waarmee ik ruzie had?Nou ik ging dus al helemaal niet meer met haar om,als meer dan een half jaar,maar ik voel gewoon een leeg gaatje in mijn hart.Want zonder haar,ik weet niet...Ergens wil ik dat het goed komt,maar een heel ander sterk gevoel houd me tegen.Ik wil en/of kan het niet,want de dingen die zei heeft gezegt heeft me pijn gedaan en andersom ook,En als ik rust wilde om na te denken begon zij weer verder te gaan met erge opmerkingen maken.Op dat moment was het voor me gewoon klaar,en ging ik om met een andere 'vriendin'(dat we haar Vikki noemen) die ook bij mij op school zat -en evenlater bij mij in de klas- en die kende ik van de baisischool.Het was met haar ook leuk en ik kon wel met der lachen,maar als ik iets vertelde had zij altijd iets beters te vertellen en ging ze over mijn gesprek heen met praten.Maar nu komt het ; Telkens als wij dingen hebben gedaan(drinken,of iets in een teenerdisco of buiten) verteld ze direct tegen Amber of tegen een andere vriendin van ons of tegen gwn iemand van school en verdraaide ze dingen(en ik kon het niet weten omdat ik nu op een andere school zit).Ik zat laatst op msn en toen kreeg ik dit ;

    Amber : hey kiend, heb je ruzie
    EE
    laatmaar. Ben weg ..
    ciouv
    ik : heey,met wie heb ik ruzie :-O ?
    nou,nu ben je weg:(
    amber :lieverd
    ik :helloo (:
    ik: met wie had ik nou ruzie volgens jou ?:$
    amber: haha ofja ruzie, Vikki. woorden
    ik:;o
    ik zei ze dat?
    amber nou nee het ging anders, spreek haar niet aan eh´
    ik vroeg hoe t met jou ging.
    zei ze weet ik niet kheb dr niet gesproken
    ik zo, hoe kan dat dan ±P
    zegt ze ja, beetje woorden

    Terwijl ik nergens van af wist!Vroeg ik het aan haar zei Vikki ; Hmm ik weet niet?
    Ik zo ; Maar wrm vertel je zo iets?het gaat ten eerste niemand iets aan of we woorden of ruzie hebben en ten tweede het is niet eens WAAR!

    En net kreeg ik dit ;

    Amber ; Haha ja,alcoholist
    ik ; Huh?
    amber je was dronken
    ik[/n] nee?
    amber wel,op de kermis,zeg het please gwn eerlijk
    ik nee echt niet!
    amber en je was gister ook om half 12 pas thuis want je had bus gemist,samen met Vikki en jullie konden niet meer recht lopen enzo :s

    Bleek dus dat Vikki gwn alles loopt te l*llen.En oké ik had wel iets op,maar uit verste verte niet dronken!En ik was al om half 10 thuis,en toen vroeg ik het aan haar en toen zei Vikki van ja nee was andere dag,toen jij niet kon.Terwijl Amber zei dat ze het écht gister bedoelde en dat ze het vanmorgen op de fiets zei,en dat ze moe was omdat ze dronken was.
    En ik ben nu helemaal boos omdat Vikki telkens allemaal dingen loopt te vertellen die niemand wat aangaan en wat meerde deel niet eens waar is!

    En nu loopt vikki steeds te zeggen ; Sorry,Sorry,Sorry,Sorry ik zal voortaan me bek houden,iloveyou..
    blablaba ...
    Ik weet nu gwn niet meer wie ik moet geloven,en soms wil ik gwn geen vrienden meer.Laat me gwn met rust s:
    wat moet ik nou doen?
    Respect die dit hebben gelezen en echt 3dubbel respect als je ook een
    reactie plaats(flower)

    xx

    [ bericht aangepast op 5 okt 2010 - 22:05 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    omg..o.o dis echt zwaaar lullig!


    Sleep And Remember, My Last Lullaby, So I'll Be With You, When You Dream

    Meisjes. -_-'


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    Meisjes. -_-'

    Inderdaad. Meiden zijn zeikwijven.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    (...)
    Inderdaad. Meiden zijn zeikwijven.


    heuj!ik ben geen zeikwijf(oke dit topic laat het tegendeel dus zien(A))


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    dumpen die handel, een 'vriendin' die allemaal dingen verzint (ookal zijn ze niet zo heel erg) is geen echte vriendin en zeker niet iemand om te vertrouwen ;].


    It's not the same without you.

    Balen zeg =/
    Kun je geen totaal andere meiden gaan opzoeken en die twee gewoon lekker laten voor wat ze zijn? Of toch proberen het uit te praten met Amber? Je zegt dat ze echt heel veel voor je betekent, misschien dat het na een goed gesprek al weer een stuk beter gaat :)


    ars moriendi

    Dan is zei geen echte vriendin.. Bedoel het goed hoor dump haar gewoon ;)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Zo is het ook tussen mij en mijn bff gegaan, en daardoor zijn we nu uit elkaar gegroeit :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind het een beetje verwarrend omdat ik zelf Amber heet, maar door dit soort dingen zijn mijn BF en ik dus ook uit elkaar gegroeid. (cat)


    Hope goes lost but never dies.

    RvPersie schreef:
    (...)

    heuj!ik ben geen zeikwijf(oke dit topic laat het tegendeel dus zien(A))

    Ghehe, eigenlijk verwees ik naar die andere lui in je startbericht :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Hobbelpaard schreef:
    Meisjes. -_-'


    Life is a beautiful struggle