• Jaja, heel gezellig allemaal.
    Mijn buurvrouw (die jullie misschien nog kennen uit een ander topic van me) is vandaag officieel geflipt. Ik kwam dus thuis van een vriend, zie ik een politieauto en een politiemotor staan. Zegt er ineens een vrouw uit mijn straat tegen me: 'Pas op, er ligt glas voor je deur.' Dus ik vroeg me al af wat er aan de hand was. Loop ik de woonkamer in, zit er ineens een politieagent op de bank. Dus ik vroeg zo wat er aan de hand was, blijkt het dat mijn buurvrouw onze ruit van de deur heeft ingegooid met een wijnfles (er zat zelfs nog wijn in, wat lekker nu op onze deur plakt). Oké, er zit alleen een sterretje in de ruit, maar het is alsnog niet normaal vind ik. Ook ligt er nu een hele hoop glas voor de deur. Ook blijkt mijn buurvrouw naar mijn hond geroepen te hebben: 'Bijke (naam van mijn hond), ik wil je neuken!'
    Dus ze zouden haar dus meenemen, was wel een kleine troost om haar die politieauto in geduwd te zien worden (huppelend en al). Nu kan het echter wel zijn dat ze vanavond weer terug is (zoals gewoonlijk), maar ik hoop natuurlijk dat ze nooit meer terug komt.

    Anyway, hebben jullie ook zulke "geweldige" buren? (:

    Edit: Vanochtend om half tien is ze weer thuisgekomen. Zo gezellig!
    Edit2: Jaja, jongens. Vandaag is ze weer bezig geweest. Deze keer waren het alleen 14 flessen op één dag. De politie is hier al 2 keer geweest, maar kunnen haar niet meenemen omdat de ramen deze keer niet kapot zijn gegaan. Maar ze gooide dus wel mooi 14 flessen. Heerlijk. Nu maar afwachten hoe het vanavond gaat..

    [ bericht aangepast op 12 okt 2010 - 17:40 ]

    Hobbelpaard schreef:
    Kunnen ze haar niet aan een psychologische test onderwerpen en haar vervolgens in een psychiatrisch ziekenhuis opvangen, mocht de test verkeerd uitpakken?


    Nee, niets werkt bij haar. Ze blijft maar terugkomen. Ze heeft een rechtszaak gehad, waar ze haar kinderen kwijtraakte (en dronken op kwam dagen), ze is meerdere keren in het ziekenhuis opgenomen (ze heeft suikerziekte en is verteld dat ze niet meer mag drinken, ze doet het toch nog, waardoor ze elke keer terug naar het ziekenhuis moet). Ook heeft ze mijn moeder 2 keer bedreigd en hebben we alle klachten over haar en dingen die ze heeft geflikt ingediend en zelfs een petitie waar de hele buurt een handtekening op had gezet ingeleverd. Zoals je hoort, kan niets haar dus wegkrijgen.

    Ik heb hele normale buren (:


    -

    Volgensmij zijn mijn buren wel leuk (cat)


    Get back motherfuckerz'

    Wajoo niet echt prettig om zo'n buur te hebben! Mijn buren zijn redelijk normaal.

    auwtch xD
    is ze mentaal gestoord ?
    ik was vroeger bang van mijn buurman...
    hij riep tegen me toen ik 4 was:X


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb geen buren. (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Jeez, dat lijkt me echt vervelend!
    Maar ik ga niet met mijn buren om, het zijn gewoon normale mensen, denk ik. xd


    wth.

    Bigfoot schreef:
    (...)

    Mijn buurvrouw had dus ook een wietplantage. ;o
    En ah, dat is ook niet erg fijn om naast je te hebben wonen. Zijn ze nu alweer weg dan? (:

    Ja, ze werden uit dat huis gezet :D


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    (...)
    Ja, ze werden uit dat huis gezet :D


    Vet! Gebeurde dat bij mij maar, ze is namelijk vanochtend weer teruggekomen. ;o

    Mijn buurman is vaak dronken en dan rijdt hij nog gewoon in zijn auto. Hij kan wel feilloos in parkeren, maar stapt dan vervolgens waggelend uit. Bah.
    En hij houdt ook wel eens een band avond, waarbij hij het geluid op 12 zet of zo. 's Avonds laat, op doordeweekse dagen. Heel gezellig allemaal :Y).


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    oke jou buurvrouw is nu officeel gestoord. (cat)
    dorry hoor maar ik vind dit niet normaal. ik heb niet zulke buren. maar alsnog dat is tog niet normaal. ;o


    Life is a beautiful struggle

    wat een raar mens is dat!

    wij gaan niet zo veel om met de buren.


    Even a white rose has a black shadow.

    Ik woon in een flat & ik zweer het je, 90% uit die flat haat ons.
    We doen niks, maar we zijn gewoon niet zulke huppelkutjes als zij
    en i guess dat ze dat niet aankunnen, haha.

    amai,,normale mensen seg.
    euhm,,die van mij spreken Frans(nerd)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Iemand's zoon zit in de gevangenis voor drugs,
    eentje heeft gevochten op straat, is altijd dronken,
    eh.. Zal ik verdergaan?


    Has no one told you she's not breathing?