• Ja, daar snap ik dus echt hélemaal niets van. Mijn leraar doet dappere pogingen het mij uit te leggen, maar hij heeft te weinig tijd en via internet kom ik er net niet helemaal. Ik snap namelijk niet wat je moet doen als je aan de ene kant bijvoorbeeld 2 C-atomen hebt en aan de andere kant 3 C-atomen. Heeft iemand een simpele uitleg? Dan aanbid ik je. _O_


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    klopend maken? is toch gewoon dat als der aan beide kant evenveel atomen staan. 3 x 2 is allebei zes en kan aan allebeide kanten. dus moet er aan de kant waar 2 staan een drietje voor en aan de kant van 3 moet er een tweetje voor, als je dit bedoelt tenminste haha!


    Everything is worse without music.

    Hehe. Ik kon dat altijd wel, maar het is te lang geleden om dat nog te snappen :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik had daar in de derde een 1.8 voor en toen had ik sowieso maar 3 dingen ingevuld die ik had afgekeken XD Dus mij niet gezien haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oeh. Dat snapte ik niet. Resultaat: een 3 voor een proefwerk.
    Dus nee, ik kan het je niet uitleggen.
    Alleen dat je moet zorgen, dat wat vóor de pijl staat, er ook áchter moet staan. Ofzo.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    je moet zorgen dat ze aan bijde kanten kelijk zijn.
    in dit geval dus 3 keer 2c en 2 keer 3c. zodat je aan bijde kanten nu 6 heb..
    dat heb ik vorigejaar enorm veel gehad. en is nu het enige wat ik snap van Scheikunde., ik weet alleen niet goed hoe ik hhet uit moet leggen.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2010 - 20:42 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik vond het altijd wel makkelijk, maar ik kan het niet uitleggen en ik heb geen scheikunde meer. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wanneer je aan de ene kant 2 C-atomen hebt en aan de andere kant 3 C-atomen, dan wil het zeggen dat aan beide kanten 6 C-atomen moet komen.

    Wanneer het met 2 andere getallen gaat, bijvoorbeeld 5 C-atomen aan de ene kant en aan de andere kant 3 C-atomen dan wil het zeggen dat aan beide kanten 15 C-atomen moeten komen. Dit getal zit in beide tafels (de tafel van 3 en de tafel van 5) je kunt dit niet kleiner maken, omdat er dan een half getal uitkomt en dat mag niet.

    Het voorbeeld dat jij gaf kan ik niet uitleggen, vandaar met die van mij ;)


    Oké dit klopt niet.. :S

    [ bericht aangepast op 5 okt 2010 - 20:48 ]


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik kan dat heel goed.
    Ik neem een makkelijke. De volledige verbranding van Methaan.

    CH4 + O2 -> CO2 + H2O
    Dan heb je dus:
    1C 2O 1C 2H
    4H 2O 1O

    Dan is de oplossing om al die dingen gelijk te krijgen.

    CH4 + 2O2 -> CO2 + 2H2O
    1C 4O 1C 4H
    4H 2O 2O

    Dan is alles gelijk.
    Dus als je een 2 voor iets zet, moet je alles keer 2 doen, je mag het niet midden in de molecuulformule zetten.

    Als je iets nog niet snapt vraag maar. ^^
    Ze staan alleen niet goed onder elkaar omdat Q meerdere spatie's weigert.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2010 - 20:58 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    OHMYFELTON schreef:
    Ik kan dat heel goed.
    Ik neem een makkelijke.

    CH4 + O2 -> CO2 + H2O
    Dan heb je dus:
    1 C 2 O 1 C 2 H
    4 H 2 O 1 O

    Dan is de oplossing om al die dingen gelijk te krijgen.

    CH4 + 2O2 -> CO2 + 2H2O
    1 C 4 O 1 C 4 H
    4 H 2 O 2 O

    Dan is alles gelijk.
    Dus als je een 2 voor iets zet, moet je alles keer 2 doen, je mag het niet midden in de molecuulformule zetten.

    Als je iets nog niet snapt vraag maar. ^^

    Oja op die manier moest het..


    La credenza è una medicina contro il timore

    Coyote schreef:
    (...)
    Oja op die manier moest het..


    ja ik ben nu bezig met:

    Fe3+(s) + O2-(g) -> Fe3O2 (roest)
    Dat soort dingen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik zit hier nu echt zo naar het scherm te staren o______o @ hierboven, hahaha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is dus de reden waarom ik van Latijn-Wetenschappen naar Latijn-Talen ga gaan. Ik suck in chemie.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    hey daar heb k laatst een toets van gehad! ik kan t opzich wel uitleggen maar dat is wel, lastig zo via typen..

    Heatherfield schreef:
    Ik zit hier nu echt zo naar het scherm te staren o______o @ hierboven, hahaha.


    hahaha Elisa, dit is het makkelijkste wat je krijgt met Scheikunde.
    En ik vind het makkelijk. Scheikunde is makkelijk. ^^


    We'll still love each other, forever and always. <3

    vrolijk schreef:
    hey daar heb k laatst een toets van gehad! ik kan t opzich wel uitleggen maar dat is wel, lastig zo via typen..


    Hoeft niet, ik heb hem al gezet.
    En ik weet zeker dat ie goed is.

    Anyways, krijgen jullie niet met je binas erbij? o.o


    We'll still love each other, forever and always. <3