• Hah het subforum stamcafé is bij deze wel van toepassing, want morgen ga ik mijn eerste cantus doen en ik vind dat behoorlijk spannend.
    Ik zit dit jaar in mijn 1e Bachelor Chemie en ik heb mij in het begin van het academisch jaar ingeschreven in de studentenvereniging Chemica. (Voor degene die het niet zouden doorhebben Chemie zit verborgen in het woord Chemica, dus het is een studentenvereniging voor de studenten die Chemie of Biochemie en Biotechnologie doen)
    Genoeg afgewijkt. Morgen is het dus openingscantus van Chemica en de niet leden mogen dus voor deze ene keer meegaan. (Ik ben nog niet definitief lid van Chemica, want ik ben nog niet gedoopt, maar dat zal ik zeker doen, dus wens me succes.) En ik ben eens benieuwd naar morgen en stiekem vind ik het wel spannend. Wens me succes en veel plezier zou ik zeggen. :)

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 20:17 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    waar studeer je ;D ?
    ik studeer ook al ,maar ik zit niet in de studentenvereniging , ik ga ook niet naar cantussen want ik ben niet gedoopt :'D

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 20:26 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Oh zoiets als een ontgroening?


    SLOAN.

    @ stijltang Nee, een ontgroening is voor als je al gedoopd bent. Blijkbaar is dat erger dan de doop x')
    @Seel ik studeer in Gent aan UGent. Jij?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wens je veel plezier meid _O_
    Het wordt vast wel leuk!
    Bevalt je studie je tot nu een beetje?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    Ik wens je veel plezier meid _O_
    Het wordt vast wel leuk!
    Bevalt je studie je tot nu een beetje?