• Hah het subforum stamcafé is bij deze wel van toepassing, want morgen ga ik mijn eerste cantus doen en ik vind dat behoorlijk spannend.
    Ik zit dit jaar in mijn 1e Bachelor Chemie en ik heb mij in het begin van het academisch jaar ingeschreven in de studentenvereniging Chemica. (Voor degene die het niet zouden doorhebben Chemie zit verborgen in het woord Chemica, dus het is een studentenvereniging voor de studenten die Chemie of Biochemie en Biotechnologie doen)
    Genoeg afgewijkt. Morgen is het dus openingscantus van Chemica en de niet leden mogen dus voor deze ene keer meegaan. (Ik ben nog niet definitief lid van Chemica, want ik ben nog niet gedoopt, maar dat zal ik zeker doen, dus wens me succes.) En ik ben eens benieuwd naar morgen en stiekem vind ik het wel spannend. Wens me succes en veel plezier zou ik zeggen. :)

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 20:17 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    waar studeer je ;D ?
    ik studeer ook al ,maar ik zit niet in de studentenvereniging , ik ga ook niet naar cantussen want ik ben niet gedoopt :'D

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 20:26 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Oh zoiets als een ontgroening?


    SLOAN.

    @ stijltang Nee, een ontgroening is voor als je al gedoopd bent. Blijkbaar is dat erger dan de doop x')
    @Seel ik studeer in Gent aan UGent. Jij?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wens je veel plezier meid _O_
    Het wordt vast wel leuk!
    Bevalt je studie je tot nu een beetje?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    Ik wens je veel plezier meid _O_
    Het wordt vast wel leuk!
    Bevalt je studie je tot nu een beetje?
    Voor het moment wel, maar ik had vandaag mijn eerste practica fysica en ik dacht dat ik dood ging gaan. Het was echt niet makkelijk. Hopelijk ben ik er door. Want alle practica samen telt maar voor 2ptn mee voor het examen en dat vind ik behoorlijk weinig, want ik ben daar vandaag 4u aan bezig geweest en dr volgen er nog 5


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Voor het moment wel, maar ik had vandaag mijn eerste practica fysica en ik dacht dat ik dood ging gaan. Het was echt niet makkelijk. Hopelijk ben ik er door. Want alle practica samen telt maar voor 2ptn mee voor het examen en dat vind ik behoorlijk weinig, want ik ben daar vandaag 4u aan bezig geweest en dr volgen er nog 5

    Poe hé. Maarja je zit niet voor niets op een universiteit he (: Dat zal vast wel blokken zijn. Maar het lukt je vast wel (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik zou mezelf nooit van mijn leven laten dopen :')
    Geniet ervan!


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Poe hé. Maarja je zit niet voor niets op een universiteit he (: Dat zal vast wel blokken zijn. Maar het lukt je vast wel (:
    Wss wel en een paar vakken zijn echt oersaai. Niet te doen. Ik heb echt het schijt aan celbiologie en informatica. Maar celbiologie ga wss wel beteren want genetica zien we ook en da doe ik graag.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wat is een Cantus? :'D


    Only losers can act the way you do

    Passerby schreef:
    @ stijltang Nee, een ontgroening is voor als je al gedoopd bent. Blijkbaar is dat erger dan de doop x')
    @Seel ik studeer in Gent aan UGent. Jij?
    ik ook , ik zit op de veto , maar da's wel hogeschool 8)

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 20:45 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...)ik ook , ik zit op de veto , maar da's wel hogeschool 8)
    Artevelde of gewoon de hoge school? En wat doe je dan?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Swamp schreef:
    Wat is een Cantus? :'D
    Wel wij moeten dus 10euro betalen voor de cantus en dan mogen we heel de avond door zoveel bier drinken dan dat we maar willen. En dat is eigenlijk zo'n drank- en zangspel. Want wij moeten zo luisteren naar de andere leden, want wij zijn schachten. En dan moeten we dus liedjes zingen en er is dan om de zoveel tijd een plaspauze en als je eerder wilt, dan moet je een rijmpje bedenken enzo en dan wordt dat soms goedgekeurd en dan mag je gaan plassen enzo, dat is toch wat ik al van de verhalen heb gehoord, maar hier is anders een linkje


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb het niet zo op studentenverenigingen. Maar have fun (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik zit ok in een studentenvereniging en wij dopen niet. (:
    Maar i kga niet naar die cantussen, er zijn ook maar beperkte plaatsten en pfff zoveel is er eigenlijk niet aan hoor. (:


    Get outta my head!