• Voor wie wil weten hoe d m&g gegaan is.

    Ik en een vriendin van, mij kwamen met nog anderen mensen die een m&g gewonnen hadden de ruimte binnen waar dat we op lady gaga moesten wachten.
    en ff later kwam ze binnen met blond haar tot net aan haar schouders! met paarse extensions!
    Ze gaf alle winnaars een hand behalve mij,mij gaf ze ne knuffel.Dan ging ze met iedereen op de foto.
    en haar asistende had allemaal foto's bij (a4 formaat) waar dat lady gaga opstond en ze handtekende die allemaal + ze schreef de naam erop van degene waarvan ze op dat moment moest handtekenen.
    dan kon je nog ff wat zegge tege haar.
    Dan vroeg ik of ze mijn cd wou handtekenen en ze zei "natuurlijk" (int engels natuurlijk) ze handtekende mijn cd maar die viel uit haar hande mijne cd half kapot. Ze probeerde da hoeske terug te maken wa maar half lukte :').Ze zei: sorry sorry en ze gaf mij terug ne knuffel. en ze hand tekend terug een foto van haar voor mij omdat ze mijn cd had laten vallen. En dan was het stillaan tijd om afscheid te nemen.
    T was echt super!!!
    detail:ZE was kei vriendelijk en lief.Tegen de franse mensen die gewonnen hadden sprak ze corect en vloeiend frans! en tegen de rest engels.

    en dan ben ik met een vriendin van mij verder gaan kijken naar de pcd.
    voor wie ze wilt bekijken. in de loop van volgende week worden de foto's op de pc gezet.

    dit is al een link naar de gehandtekende foto: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=108211


    I need you like a heart needs a beat

    Coowl,, ^^
    Ik ben zwaar jaloers op jou ;)


    Your Butt is Mine!

    Leuk, maar waarom gaf ze aan jou alleen dan een knuffel? (:

    cool!!^^:Y)

    Leuk, maar waarom gaf ze aan jou alleen dan een knuffel? (:

    weet ik niet.als je me niet geloofd kun je het vragen aan alle andere winnaars


    I need you like a heart needs a beat

    Whoaa, zeer sjiek. XD

    (...)
    weet ik niet.als je me niet geloofd kun je het vragen aan alle andere winnaars


    Ik zeg toch niet dat ik je niet geloof? Vroeg het me gewoon af (:

    (...)

    Ik zeg toch niet dat ik je niet geloof? Vroeg het me gewoon af (:


    ow oke =)


    I need you like a heart needs a beat

    i'm Kinda Jealous ;]

    Cool.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    mijne cd hoeske is nog altijd kapot ma wel gehandtekend :')


    I need you like a heart needs a beat

    I'm jealous O_O


    -

    Eva, hoe had je die gewonnen dan?


    -

    Eva, hoe had je die gewonnen dan?


    met de joepie


    I need you like a heart needs a beat

    Heb je handtekening gevraagd voor mij??
    En sorry, dat ik niet reageerde op je vraag maar ik zag het pas midden in de nacht.


    Innocence.

    Leuk :]