• Ik ga 15 December naar Angus & Julia Stone, en daar heb ik fucking zin in :9~

    Maar oke daar ging het nu even niet om :')
    Het voorprogramma zou Boy & Bear zijn. En ik was zooooooo blij, want ik vind hen ook echt helemaal geweldig, en ik wist begod niet dat zij het voorprogramma waren van Angus & Julia Stone.
    Anyway, kijk ik net op de site van de Melkweg om te kijken of er nieuwe bands naar Nederland komen enzo, en kom ik langs Angus & Julia Stone. Hebben ze ineens het voorprogramma veranderd. JONGEEEEE D: naaiers.
    Nu komt er echt zo'n onbekende rotband die maar één liedje heeft, en waarvan er amper wat op Youtube staat. En wat er dan nog op staat is nog slecht ook.

    Zo, en nu ben ik boos damn D: Ik had me echt verheugd op het voorprogramma. En ik weet wel dat het niet de hoofdact is, maar toch, ik vind beide echt geweldig :c


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wajoooohh, jij gaat echt naar veel concerten 8D


    SLOAN.

    Dat is heel flauw idd. Maar ja valt niet veel aan te doen. Gewoon je eigen te veel op de hoofdact verheugen!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Stijltang schreef:
    Wajoooohh, jij gaat echt naar veel concerten 8D

    Naar 5 concerten (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Stuur een boze dreigmail dat Boy & Bear moeten komen! x)


    It's time to be happy again.

    Ah, stomme voorpgramma's zuigen ja. Good Charlotte had fucking Makebelieve, maar goed. Volgens mij was dat altijd al de bedoeling geweest XD

    Het is inderdaad heel vervelend als je een voorprogramma goed vind en het dan gewijzigd wordt naar iets wat je totaal niet aanstaat.

    Heatherfield schreef:
    (...)
    Naar 5 concerten (krul)


    Dat is veel, je hebt nu al mijn lijstje voor 1 jaar doorbroken (nerd)


    SLOAN.

    Zulke dingen gebeuren weleens. Echt kut voor je! 1 voordeel: het voorprogramma is waarschijnlijk kort als ze maar 1 liedje hebben :)


    Little Monster 4 Life

    Bij de melkweg komen in het voorprogramma altijd van die stomme onbekende bandjes (cat)


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Monster4Life schreef:
    Zulke dingen gebeuren weleens. Echt kut voor je! 1 voordeel: het voorprogramma is waarschijnlijk kort als ze maar 1 liedje hebben :)


    hahaha.

    Dat zeker!

    Ik vond het ook al raar toen ik zag dat het voorprogramma veranderd was.
    Maar dat is wel stom inderdaad (nerd)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Welke band staat er nu in het voorprogramma dan?


    ars moriendi