• Ja die had ik dus gister aan de kassa en het zag er best eng uit. Het waren niet een paar haren, nee sommige jongens/mannen zouden jaloers op haar zijn, zulke lange haren had ze. Hebben jullie ook wel eens een vrouw met een erg behaard gezicht gezien?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Iewa!
    Nee, gelukkig niet ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    jhaa :D
    een negerin op de tram :D
    ik dacht dat ik dood ging :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Chaos schreef:
    Iewa!
    Nee, gelukkig niet ^^


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Chaos schreef:
    Iewa!
    Nee, gelukkig niet ^^


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik heb ooit al eens een vrouw met een snor gezien, maar met een baard nog niet, hehe.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ja.
    Ik keek er even met een schuin hoofd naar, maar het boeit me niet echt. Je ziet er uit zoals je er uitziet, en daar hoef je niet per sé vreemd naar te gaan zitten staren ofzo... :3


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Chaos schreef:
    Iewa!
    Nee, gelukkig niet ^^


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Ik heb iets nog sexier gezien.
    Een man met een rok aan sokken in bergschoenen een grijze baard die in de hema uit de vrouwen wc kwam!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dictator schreef:
    Ja.
    Ik keek er even met een schuin hoofd naar, maar het boeit me niet echt. Je ziet er uit zoals je er uitziet, en daar hoef je niet per sé vreemd naar te gaan zitten staren ofzo... :3


    Haha nee staren niet, maar ik vond het zo vreemd. Ik heb echt nog nooit een vrouw gezien die zo'n lange baard had (X


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    o.O


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Dat is dat die vrouw toen ze nog in de baarmoeder zat een teveel aan testosteron of een tekort aan oestrogeen heeft gekregen. Daar kan zij niet aan doen (nerd)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Crime schreef:
    Ik heb ooit al eens een vrouw met een snor gezien, maar met een baard nog niet, hehe.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Chaos schreef:
    Iewa!
    Nee, gelukkig niet ^^


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Chaos schreef:
    Iewa!
    Nee, gelukkig niet ^^


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Jawel, niet mooi O.o


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan