• Wilders heeft een rechtszaak, voor 'uiting van haat en discriminatie', of hoe ik het ook maar moet verwoorden. Hoe het ook zij, hij staat terecht. Ik vind hem schuldig. Een boerkaverbod op zich vind ik al discriminatie, en wat 'ie dan ook nog eens er allemaal bij zegt vind ik echt belachelijk.
    Als ze hem nou een mooie, flinke celstraf geven, kan er een non-mensenhatende regering komen. Voila.


    make cake, not war

    Hell Yeah (H)

    Helemaal mee eens !


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik vind een boerkaverbod niet belachelijk, maar zoals hij het brengt wel.


    Your make-up is terrible

    Boerkaverbod ben ik ook voor.
    En sommige punten van Wilders ook, maar lang niet alles.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Assassin schreef:
    Ik vind een boerkaverbod niet belachelijk, maar zoals hij het brengt wel.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik ben vóor het boerkaverbod.
    Maar zoals hij zich gedráagt is het wel heel dom. Want hij mag wel alle mensen beledigen enzo, maar hij gaat niet de discussie aan.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Boerkaverbod was toch omdat ze de mensen anders niet kunnen herkennen als ze een overval plegen ofzo ? ;d


    None but ourselves can free our minds.

    Assassin schreef:
    Ik vind een boerkaverbod niet belachelijk, maar zoals hij het brengt wel.


    Life is hard and then we die

    Zijn uitspraken zijn belachelijk, maar over dat boerkaverbod zwijg ik.
    Ik vind zo'n verbod helemaal niet nodig maar is zoiets eigenlijk toegelaten om te doen?
    De grondwet is nog steeds de belangrijkste wet en ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar staat daar ook niet in dat je niet mag gediscrimineerd mag worden en vrijheid van geloofsovertuiging en al? Want anders kan dat toch zo maar niet?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Een boerkaverbod is niet belachelijk. Herken jij iemand in een boerka? Nee. Mensen hoor je te kunnen identificeren en we wonen niet in de woestijn, dus een boerka is nergens voor nodig.
    Ik vind Wilders geen bitch en ik vind veel van zijn punten goed.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Strobelight schreef:
    Boerkaverbod was toch omdat ze de mensen anders niet kunnen herkennen als ze een overval plegen ofzo ? ;d



    Das waar ;)


    Leuke foto heb je btw ;)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik vind al die mensen die zijn standpunten niet lezen en niet kennen en hem voor racis of faschist uitmaken belachelijk. BAH


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oké, wat betreft het boerkaverbod. Ja, ik snap het aan de ene kant, maar aan de andere kant: het is wel een geloofsuiting, hè. Vrijheid van geloof, etc... remember?


    make cake, not war

    Weetje, hij komt op elke manier goed uit die rechtzaak. Want als hij hem verliest zegt hij 'Meh, recht van meningsuiting' en als hij wint zegt hij 'Zie je nu wel, ik heb wel gelijk'
    Dus.


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Marshmellow schreef:
    Zijn uitspraken zijn belachelijk, maar over dat boerkaverbod zwijg ik.
    Ik vind zo'n verbod helemaal niet nodig maar is zoiets eigenlijk toegelaten om te doen?
    De grondwet is nog steeds de belangrijkste wet en ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar staat daar ook niet in dat je niet mag gediscrimineerd mag worden en vrijheid van geloofsovertuiging en al? Want anders kan dat toch zo maar niet?


    Een boerka is niet voor het geloof, maar omdat mannen zich niet kunnen beheersen. Geloof me, het staat nergens in de Koran.


    Your make-up is terrible

    Ik vind 'm blond.


    No growth of the heart is ever a waste