Oke. Wij hadden dus vandaag Art & Design -Tekenen & Handvaardigheid-
En we zaten maar met zijn 8en in de klas.
-jaja, de andere 18 waren óf ziek, óf ze waren naar een basisschool toe, voor TTO.
Dus wij zaten daar zo. Normaal krijgen we in het engels les -jaja, daar is TTO voor ^^-
Maar nu sprak ze engels tegen ons, en we hadden echt enorm veel huiswerk. Dus wij zo klagen. Zegt ze zo: "Ja, ga maar jullie huiswerk maken." Wij zo: "JEEEJ" -Wij geen zin om thuis te hoeven doen ^^
Wij zo huiswerk maken, en ondertussen rondjes om de tafels rennen, en goed gesprek met lerares. Ze was ons Frans aan het overhoren
Vraagt ze opeens: "Wie wil er nog meer chocolademelk?" Wij zo met zijn allen: "IK!" Dus zij haalt gewoon voor ons allemaal Chocolade melk. En komop, onze automaat heeft echt de GODDELIJKSTE chocolade melk allertijden!
Dus wij zo rustig chocomel drinken. En onder tussen rondjes rond de tafel rennen -Energie te veel?-
Zegt ze zo: Ïk ga jullie zo laten gaan, ik verveel me dood."
Normaal hebben we dus 2 uur A & D, maar nu zaten we dus ipv kwart over 4, maar tot 10 over 3 op school ö
Kom ik zo buiten, zegt opeens zo'n gozer die denkt dat hij cool is: "Hoi Merlinde!" Ik echt zo, mijn eerste reactie antuurlijk: "WTF?"
Hij zo helemaal na doen --'
Echt, hoor, dan denk je ook dat je cool bent...
Maar dat wou ik dus ff kwijt ^^
Wie wil er nog meer zo'n super chille leraar??
The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them