• Oke. Wij hadden dus vandaag Art & Design -Tekenen & Handvaardigheid-
    En we zaten maar met zijn 8en in de klas.
    -jaja, de andere 18 waren óf ziek, óf ze waren naar een basisschool toe, voor TTO.
    Dus wij zaten daar zo. Normaal krijgen we in het engels les -jaja, daar is TTO voor ^^-
    Maar nu sprak ze engels tegen ons, en we hadden echt enorm veel huiswerk. Dus wij zo klagen. Zegt ze zo: "Ja, ga maar jullie huiswerk maken." Wij zo: "JEEEJ" -Wij geen zin om thuis te hoeven doen ^^
    Wij zo huiswerk maken, en ondertussen rondjes om de tafels rennen, en goed gesprek met lerares. Ze was ons Frans aan het overhoren XD
    Vraagt ze opeens: "Wie wil er nog meer chocolademelk?" Wij zo met zijn allen: "IK!" Dus zij haalt gewoon voor ons allemaal Chocolade melk. En komop, onze automaat heeft echt de GODDELIJKSTE chocolade melk allertijden!
    Dus wij zo rustig chocomel drinken. En onder tussen rondjes rond de tafel rennen -Energie te veel?-
    Zegt ze zo: Ïk ga jullie zo laten gaan, ik verveel me dood."
    Normaal hebben we dus 2 uur A & D, maar nu zaten we dus ipv kwart over 4, maar tot 10 over 3 op school ö
    Kom ik zo buiten, zegt opeens zo'n gozer die denkt dat hij cool is: "Hoi Merlinde!" Ik echt zo, mijn eerste reactie antuurlijk: "WTF?"
    Hij zo helemaal na doen --'
    Echt, hoor, dan denk je ook dat je cool bent...
    Maar dat wou ik dus ff kwijt ^^
    Wie wil er nog meer zo'n super chille leraar?? :D


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    chill ;o
    uh net nog. Had eigenlijk 2 uur gym, maar we moesten alleen coopertest even doen en toen mochten we naar huis na 3 kwartier ofzo.


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    chill ;o
    uh net nog. Had eigenlijk 2 uur gym, maar we moesten alleen coopertest even doen en toen mochten we naar huis na 3 kwartier ofzo.

    Omg, wie heb jij voor gym? O.O


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Bij bv geeft ze ons ook altijd chocolademelk :'D


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Thingies schreef:
    (...)
    Omg, wie heb jij voor gym? O.O
    Rijswijck jonge 8D


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    (...)Rijswijck jonge 8D

    Oh, ik ben jaloers.
    Of toch niet, want ik heb helemaal geen gym :'DD


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik wou dat mijn leraren zo chill waren_O_

    Thingies schreef:
    (...)
    Oh, ik ben jaloers.
    Of toch niet, want ik heb helemaal geen gym :'DD
    ...
    i hate you.


    I live for the applause, you will die for it.

    ahaha.
    vet!
    wij hebben een super lerares engels die en goed uitlegt en heel veel humor heeft.
    gaat ze staan zingen voor de klasxD


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Mijn duiste leraares vindt het 8ste uur te lang.
    tot tien over vier.
    en dna laat ze ons tien minuten eerder weggaan.
    maar voor de rest hebben wij niet zulke coole leraren.


    Food.

    Ik wil oook zo'n leraar. :3
    Maar nee, die heb ik niet, alleen onze mentor laat ons eerder gaan, omdat hij niets te melden heeft. xd


    wth.

    Mijn mentor is veel chiller dan jullie allemaal :3, wij hoeven niks bij hem te doen :3. Hij kletst gewoon met ons bij mentoruur en we mogen van hem spijbelen bij onbelangrijke vakken. En wij mogen gewoon als er niks te doen is naar huis van hem :3


    SLOAN.

    Stijltang schreef:
    Mijn mentor is veel chiller dan jullie allemaal :3, wij hoeven niks bij hem te doen :3. Hij kletst gewoon met ons bij mentoruur en we mogen van hem spijbelen bij onbelangrijke vakken. En wij mogen gewoon als er niks te doen is naar huis van hem :3

    oke dát, is pas chill ^^


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    Beter ;o
    ik wil ook zo'n leraar :3 maar mijn school is egt doder dan dood :'D


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Wij hebben bij bv nooit Engels gesproken en doe toch ook tvwo :'D
    Maar mijn bv-docent is ook wel chill ^^ laat gewoon alles z'n gangetje gaan.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Haha, zo'n dingen hebben wij niet in België, denk ik.
    Maar, we hebben wel een aantal leuke leerkrachten.:9~


    effort never betrays you