• Ik moet een opdracht voor school maken, en moet daarbij één A4-tje over de jaren '80 schrijven. En dan mag ik nu scheel zijn, maar ik vind op google serieus amper informatie.

    Dus misschien weten jullie wat informatie? Wat was er zo herkenbaar aan die jaren?
    Het mag muziek, mode, maatschappij, gezin, bijna alles zijn.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Misschien vind je hier wat. 't Is wel Engels (;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Hier zal je mss ook wat vinden (;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    zijn het niet de discojaren?


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    CarmineG schreef:
    zijn het niet de discojaren?

    Yeah, opkomst van de House-muziek enzo :'D

    @ Archer; thanksss. die eerste pagina had ik al, maar die is vet moeilijk, haha. Ik probeer wel een lulverhaal met de Nederlandse pagina te fixen ofzo D:

    [ bericht aangepast op 5 okt 2010 - 18:27 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    vraag je ouders(cat)


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Diaphanous schreef:
    vraag je ouders(cat)

    Mijn vader is niet thuis tot morgenavond, en ik moet het morgenochtend inleveren XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Heatherfield schreef:
    (...)
    Mijn vader is niet thuis tot morgenavond, en ik moet het morgenochtend inleveren XD

    o...
    en je moeder??
    of anders bel je je opa en omaxD


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ooh ja, de tijd van de economische depressie, kraken en darkwave muziek. Heerlijk. Ik voel het nu al terwijl ik het nooit heb meegemaakt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Waren dat niet de jaren van de hippies? :9~ -haha ik vind die hippie-busjes zo lollig- :3

    [ bericht aangepast op 5 okt 2010 - 18:52 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ik moet een werkstuk voor muziek maken over de jaren 80... ben alleen nog niet echt begonnen dus ik weet niks sorry.


    “In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby

    Tragically schreef:
    Waren dat niet de jaren van de hippies? :9~ -haha ik vind die hippie-busjes zo lollig- :3

    dat waren de jaren '60 :'DDDDD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Qua mode weet ik dat het heel veel glitter was, neonkleuren en die puntschouders die je nu ziet, maar verder vrij weinig. x)


    It's time to be happy again.

    Heatherfield schreef:
    (...)
    dat waren de jaren '60 :'DDDDD

    Oeps(' A)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    > Ik heb het af, dus ik gooi hier een slotje op. Bedankt iedereen ^^


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.