• Oke. Wij hadden dus vandaag Art & Design -Tekenen & Handvaardigheid-
    En we zaten maar met zijn 8en in de klas.
    -jaja, de andere 18 waren óf ziek, óf ze waren naar een basisschool toe, voor TTO.
    Dus wij zaten daar zo. Normaal krijgen we in het engels les -jaja, daar is TTO voor ^^-
    Maar nu sprak ze engels tegen ons, en we hadden echt enorm veel huiswerk. Dus wij zo klagen. Zegt ze zo: "Ja, ga maar jullie huiswerk maken." Wij zo: "JEEEJ" -Wij geen zin om thuis te hoeven doen ^^
    Wij zo huiswerk maken, en ondertussen rondjes om de tafels rennen, en goed gesprek met lerares. Ze was ons Frans aan het overhoren XD
    Vraagt ze opeens: "Wie wil er nog meer chocolademelk?" Wij zo met zijn allen: "IK!" Dus zij haalt gewoon voor ons allemaal Chocolade melk. En komop, onze automaat heeft echt de GODDELIJKSTE chocolade melk allertijden!
    Dus wij zo rustig chocomel drinken. En onder tussen rondjes rond de tafel rennen -Energie te veel?-
    Zegt ze zo: Ïk ga jullie zo laten gaan, ik verveel me dood."
    Normaal hebben we dus 2 uur A & D, maar nu zaten we dus ipv kwart over 4, maar tot 10 over 3 op school ö
    Kom ik zo buiten, zegt opeens zo'n gozer die denkt dat hij cool is: "Hoi Merlinde!" Ik echt zo, mijn eerste reactie antuurlijk: "WTF?"
    Hij zo helemaal na doen --'
    Echt, hoor, dan denk je ook dat je cool bent...
    Maar dat wou ik dus ff kwijt ^^
    Wie wil er nog meer zo'n super chille leraar?? :D


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    Elphaba schreef:
    Wij hebben bij bv nooit Engels gesproken en doe toch ook tvwo :'D
    Maar mijn bv-docent is ook wel chill ^^ laat gewoon alles z'n gangetje gaan.

    ö
    Wat is bv?? O.o


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    Breamed schreef:
    (...)
    ö
    Wat is bv?? O.o
    beeldende vorming, tekenen, kunst, dat soort gebeuren :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Elphaba schreef:
    (...)beeldende vorming, tekenen, kunst, dat soort gebeuren :'D

    Oja.. Stiekem wist ik dat wel..
    Denk ik.. XD


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    Ben Jaloers :x


    Joy is not in Things, it is in us.

    Haha, ik heb een super leerkracht voor economie, hij is al redelijk oud, en hij is echt een knuffelbeer, onder een proefwerk zingt hij kinderachtige liedjes echt schattig! en als we klaar zijn en weg mogen zegt hij altijd dingen als": neem geen snoepjes van vreemden aan. nooit met mensen mee gaan in de auto die je niet kent. echt lief gewoon en dit doet hij al vier jaar lang! haha


    Everything is worse without music.

    Onze natuurkunde docent is cool. Hij vertelt altijd over zijn ervaringen op school met ontgroeningen enzo.
    En van onze mentor (en wiskunde docent) hoeven wij nooit naar mentorles te komen omdat hij dat onnodig vindt, haha.
    Eigenlijk hebben wij allemaal chille leraren, haha.


    To live would be an awfully big adventure

    Ik heb twee héél goede leerkrachten en één daar van is écht de allerbeste leerkracht ooit!
    Wij hebben het geluk dat we er vorig jaar heel veel les van hebben gehad en als titularis hebben gehad en dat we ze dit schooljaar nog altijd hebben. (:

    [ bericht aangepast op 28 sep 2010 - 20:49 ]


    I need you like a heart needs a beat