• im sadddd
    ik heb verdrietttttt
    allemaal door een jonge
    hij doet net alsof ie me leuk vind,
    vind ik hem ook leuk,
    heeft hij verkering met een ander;;;(

    Pinup schreef:
    Ach, op een dag maakt hij hetzelfde mee. En dan kun jij hem keihard uitlachen. n.n

    Amistad schreef:
    o-O ik zou bijna denken dat ik deze topic heb aangemaakt o-O
    Serieus ik zit nu int precies hetzelfde o-O kwam er vandaag achter dat de jonge die ik leuk vind al 2 dagen een ander heb.. en hij heeft al toegeven dat hij me leuk vind/vond o-O hij heeft vorrige week nog aangeboden om mij op te warmen =O alleen et was laat..

    Wauw dat lijkt precies op mijn verhaal alleen de dag voordat ie een ander kreeg wou ie nog met me zoenen, de lul ;/


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hoe weet je zo zeker dat hij deed alsof hij je leuk vond,misschien bedoelde hij het niet zo ,wou hij vrienden zijn en had hij niet door dat hij het deed.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    NYC schreef:
    (...)
    Wauw dat lijkt precies op mijn verhaal alleen de dag voordat ie een ander kreeg wou ie nog met me zoenen, de lul ;/


    Ahw das kut =O mja mij wou hij niet zoenen.. maar eerste keer toen we afspraken zei hij wel later op msn: ik wou je op debek pakken maar ik wist niej ofje dat wel wou dus ik deed het maar niet..
    ik dacht echt: deed et nou wel =$

    mja hij had al eerder en ander en toen ging et uit hij had geen gevoelens meer voor der.. mja toen dacht ik stiekem: yes =$ houd hij toch nog van me snapje? toen ging et wel weer goed =D mja nu verpest deze trut et weer [a']...

    Mja ergste is.. hijs broertje van mijn toekomste zwager.. me zus en hij gaan deze woensdag trouwen en smiddags zit ik bij hen thuis.. dus hopen dat hij dat [wil wijf zeggen..] ding xd niej mee neem... anders ga ik echt serieus dood.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wilt hij je jaloers maken ofzo? of heb je het je verbeeld?


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Dat is niet erg slim van hem..


    Life is hard and then we die