• Bella Swan. Ze heeft, hartvormig gezicht, bruin haar, donkerbruine ogen, enzovoort. Hier is ze. En?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik zou haar ook wel leuk vinden voor bella. ;3


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ze ziet er te bitchy uit.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ze ziet er te bitchy uit.


    Deze vind ik compleet Bella..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    aagh linkje wil niet werken, never mind ):

    [ bericht aangepast op 18 okt 2010 - 18:28 ]


    -

    Assassin schreef:
    Ze ziet er te bitchy uit.

    Ik dnek ook Bella, vanessa is nou eenmaal heel knap.
    En bella is soms freaky:S


    Wees jezelf, doe wat je wilt. Laat je niet een hokje stoppen, doe lekker gek

    Oh! Vanessa Carlton, zij is echt geweldig!
    Ook al zou ze de rol misschien beter gespeeld hebben dan Stewart, sowieso ben ik blij dat zij die rol niet heeft gespeeld. Dat zou haar een zwak imago gegeven hebben.


    If we had not a soul, music would have created it.

    mhuaa ik denk van niet...
    mede omdat ik de huidige bella niet eens zo slecht vind. en zij is een zangeres, k weet niet of ze kan acteren:Y)


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Nee danku.


    Hope goes lost but never dies.

    Hmm, ik denk dat ik een beetje te gewend ben aan Stewart als Bella, maar eigenlijk vind ik die Vanessa Carlton ook helemaal niet zo slecht...

    [ bericht aangepast op 18 okt 2010 - 18:52 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Funeral schreef:
    Ik zou haar ook wel leuk vinden voor bella. ;3


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik denk dat zij wat te stoer is voor klunzige Bella. (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Apocalyps schreef:
    Oh! Vanessa Carlton, zij is echt geweldig!
    Ook al zou ze de rol misschien beter gespeeld hebben dan Stewart, sowieso ben ik blij dat zij die rol niet heeft gespeeld. Dat zou haar een zwak imago gegeven hebben.


    ja dat is wel waar. maar ik vindt vanessa te mooi om bella te spelen


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nee ze ziet er te zelfzeker uit voor Bella's rol, en daarbij zie ik haar nog niet struikelen, of naast Edward lopen.


    s[he] be[lie]ve[d]

    Apocalyps schreef:
    Oh! Vanessa Carlton, zij is echt geweldig!
    Ook al zou ze de rol misschien beter gespeeld hebben dan Stewart, sowieso ben ik blij dat zij die rol niet heeft gespeeld. Dat zou haar een zwak imago gegeven hebben.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.