• Jhaa sorry, die dombo moest gewoon ff x]
    Nou, hier kom je dus te weten wat'k lekker kuttig vind ^_^
    Nou, al de bands die ik goed vind stoppen of zijn weg! Kijk naar TH, die zitten in Amerika en dan Zornik die stoppen voor een jaar/anderhalf jaar tot misschien 2 volle jaren!
    Da's dus kut x]

    xoxo'

    oeh... bij mij niet. Misschien, omdat ik een té brede muzieksmaak heb

    ik heb daar ook egt de pest aan :)

    Ja!*heeft zelfde muzieksmaak*

    wat stom dat ze stoppen.-.-


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Ja!*heeft zelfde muzieksmaak*

    wat stom dat ze stoppen.-.-


    idd zoals ik al zei
    KUTKUTKUTKUT

    naja toen ik paramore nog niet zolang kende stonden die op splitten
    ik kreeg het bijna aan mn hart maar gelukkig bestaan ze nog =)


    Our thoughts you can't decode...

    Live on? >.o' Oké het is kut, ik vind het ook kut dat Tokio Hotel gewoonweg al hun tijd besteden aan Amerika terwijl ze dit jaar geen concerten meer gingen geven(?) Maar, wij kunnen ze niet tegen houden, dat van Zornik wist ik nog niet eens. >< Maar dat kan je ook niet tegenhouden, en als muziek echt hun leven is gaan ze sneller dan verwacht of geplant weer verder met de muziekbisnizz. En wat betreft Tokio Hotel, die jongens zullen hopelijk snel genoeg zien dat ze fans verliezen en slecht bezig zijn met al dat gedoe. >.o' [/Mijn mening]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Shit happens, ga verder met je leven, ofzo.

    Who the hell is Zornik?:|
    Klinkt buitenaards >.<

    Live on? >.o' Oké het is kut, ik vind het ook kut dat Tokio Hotel gewoonweg al hun tijd besteden aan Amerika terwijl ze dit jaar geen concerten meer gingen geven(?) Maar, wij kunnen ze niet tegen houden, dat van Zornik wist ik nog niet eens. >< Maar dat kan je ook niet tegenhouden, en als muziek echt hun leven is gaan ze sneller dan verwacht of geplant weer verder met de muziekbisnizz. En wat betreft Tokio Hotel, die jongens zullen hopelijk snel genoeg zien dat ze fans verliezen en slecht bezig zijn met al dat gedoe. >.o' [/Mijn mening]


    Ok ik snap dus echt NIETS van jouw punt --' Srlsy, maar ik leef verder! Jhaa halleo, TH kan me momenteel weinig nog schelen, maar ik vind het like kutt dat Zornik ook voor zolang stopt. Like ik zit hier niet te huilen ofsoo want ik wéét dat ze terug komen en dat Koen Buyse, de zanger van Zornik samen met z'n bassist al een nieuw project heeft && dat ze al aan een nieuwe Zornikplaat bezig zijn.

    Who the hell is Zornik?:|
    Klinkt buitenaards >.<


    Jhaa die gasten komen van de planeet Zork x] Nee, da's een Belgische groep =D

    (...)

    Ok ik snap dus echt NIETS van jouw punt --' Srlsy, maar ik leef verder! Jhaa halleo, TH kan me momenteel weinig nog schelen, maar ik vind het like kutt dat Zornik ook voor zolang stopt. Like ik zit hier niet te huilen ofsoo want ik wéét dat ze terug komen en dat Koen Buyse, de zanger van Zornik samen met z'n bassist al een nieuw project heeft && dat ze al aan een nieuwe Zornikplaat bezig zijn.


    Sorry (A') was niet aanvallend bedoelt of zo. Ik wil enkel zeggen dat wij er niets aan kunnen doen, de fans kunnen ze enkel steunen, misschien gaan ze dan sneller weer verder met hun muziek!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    BarbiiLove,
    je stukjes vetgedrukt irriteren me mateloos, ik kan me niet eens concentreren op wat je nu eigenlijk getypt hebt.


    One man's fun is another's hell.

    On topic :
    Je hebt gelijk maar ja, wat doe je eraan ? =(
    't Is idd ongelooflijk rot dat Zornik voor zolang stopt.


    One man's fun is another's hell.

    On topic :
    Je hebt gelijk maar ja, wat doe je eraan ? =(
    't Is idd ongelooflijk rot dat Zornik voor zolang stopt.


    Ooeeh jy ook de gasten van de planeet Zork/Breknov goed vinden x]?

    (...)

    Ooeeh jy ook de gasten van de planeet Zork/Breknov goed vinden x]?

    JEAHH ö
    De 3x dat ik ze live zag, gooooodddd echt feesje! Dikke sfeer is er op hun optredens!
    But, hoe kom je aan Zork/Berknov? x')


    One man's fun is another's hell.