• Ik heb geen het idee hoe het komt maar ik heb om de vijf minuten een zenuw trek in mijn oog en dat is best wel vies. Ik heb dat nu nog nooit gehad. (krul)

    Iemand daar ooit al last van gehad? (krul)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2010 - 23:34 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    om de vijf botten ? xd

    haha heb wel dat er ergens bij me oog opeens begint te kloppen o-O vet dom xd alsof er een groot dik ader zit waar et bloed fcking hard door word gepompt


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wtf.. Kan je het wat beter uitleggen? :Y)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    ik heb het vlak voor ik in slaap val, dat mijn arm of been een stuiptrekking krijgt xd
    en dan ben ik weer klaarwakker


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Bedoel je dat je ooglid dan gaat trillen?
    Dat heb ik in ieder geval wel gehad.
    Soms echt een paar dagen/weken lang en dan om de paar minuten ging mijn ooglid trillen. Zwaar irritant


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik heb ergens gelezen, dat dat komt doordat je slaaptekort hebt. Je zou meer moeten rusten, wil je ervoor zorgen dat het niet meer voorkomt. (krul)


    wth.

    Ik heb dat echt héél vaak. Mijn ogen, mijn knieën, mijn bovenbenen, mijn buik, etc :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    juah, dan denk ik altijd dat mensen dat zien
    en dan voel ik me debiel :\


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik had dat net, en nu nog een beetje, tussen mijn ribben. Daar boven in je buik waar de ribbenkast zegmaar uit elkaar gaat .____.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Appreciating schreef:
    Ik heb ergens gelezen, dat dat komt doordat je slaaptekort hebt. Je zou meer moeten rusten, wil je ervoor zorgen dat het niet meer voorkomt. (krul)


    Haha komt het serieus daardoor?
    Ik heb namelijk veel te weinig slaap, dus bij mij zou dat het zijn (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Appreciating schreef:
    Ik heb ergens gelezen, dat dat komt doordat je slaaptekort hebt. Je zou meer moeten rusten, wil je ervoor zorgen dat het niet meer voorkomt. (krul)

    Oke, dat verklaart een hoop bij mij :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ohja, mijn oog gaat dan kloppen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ja, ook wel eens in mijn bovenbeen dan zag je echt zo'n spiertje ofzo steeds kloppen. echt heel eng. (':


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    All the time, ik denk dan altijd aan die ene kerel uit die ene film. 'juist ja, heel duidelijk Lauren.' Ik weet zijn naam & de film niet meer:Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik heb dat ook wel eens bij mijn oog. Dan lijkt het net alsof je je wenkbrauw optrekt, zegmaar (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Heatherfield schreef:
    Ik heb dat echt héél vaak. Mijn ogen, mijn knieën, mijn bovenbenen, mijn buik, etc :'D


    None but ourselves can free our minds.